دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

معلم گفت:

معلم گفت : 2 خط موازی هیچگاه بهم نمیرسند

مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند

 گفتم: من که شکستم پس چرا به او نرسیدم؟

معلم لبخند تلخی زد و گفت:

شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته شده باشد ....

خندیدیم و گفتم اما من او را ترک نکردم و درک کردم فقط

دیگری از ته کلاس گفت به سلامتی دوستای که چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه چشمشون مثل فانوس دریایی این ور و انور نمیچرخه 

و در اخر به سلامتی دوستای که تو مشکلات به جای اینکه ترکمون کنن درکمون کردن

نظرات 2 + ارسال نظر
PaRi سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 19:47 http://magicgirl.blogsky.com

محمد سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 19:59 http://sirish.ir/1362-education-fun-linkbox-sirish

سلام دوست من وب خوبی داری و برای همین قصد داریم یه کار گروهی بکنیم به شما هم پیشنهاد همکاری میدم. ممنون میشم به وبسایت من سر بزنی و نظرتو اعلام کنی. با این روش وبلاگ شما توی سایتهای پر بازدیدی به صورت رایگان تبلیغ میشه که بازدید شما و در نتیجه درآمد شما رو افزایش میده بدون نیاز به هزینه. برای همکاری وارد همین لینک از سایت شو و طبق آموزش عمل کن. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد