دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

امروز ۲۸/۰۴/۱۳۸۷ تولد من بود وقتی واسه خودم با روز های دیگه فرقی نداره واسه بقیه هم توقع ندارم متفاوت باشه اما همیشه کسانی هستن که یه جرقه به دل ما بزنن و بگن هنوز کامل از یاد نرفتی و یک روز زود تر بهت تبریک بگن جالب پس شاید همین دوستهای نزدیک و دور که روز تولدت رو فراموش نکردن دلیل خوبی باشن واسه امید به اینده خوب حالا باید چی بشه واقعا یک سال من بزرگتر شدم چه تغییری باید بکنم ؟ جدی تر بشم یا تلاشم بیشتر کنم ما واسه مردم باید زندگی کنیم یا واسه دل خودمون؟ واسه اینده یا حال؟

خوب هر کس یه دیدگاه شخصی داره ونظر هر کس قابل احترام من همیشه دوست دارم یه دیدم به مردم باشه و یه دیدم به دلم واسه دلم زندگی میکنم اما چشم از مردم بر نمی دارم واسه حال زدگی میکنم سعی میکنم الان خوش باشم حال رو خراب نکنم واسه اینده که ایا برسه شاید هم نه اما دلیل نمیشه که اینده رو نادیده و فراموش کنم دوست دارم الانم رو جوری سپری کنم که فردا پشیمون نشم و گذشته واسم روز های تلخ باشه و حسرتشو بخورم امید وارم که همه ما بتونیم از وقتمون استفاده کنیم وزندگی خوبی داشته باشیم و هیچ وقت حسرت روز های رفته رو نخوریم

همیشه باید جوری زندگی کنیم که فکر کنیم فردا میمریم

                                                                        نصیحت یه ادم بزرگ به پسرش     

ایرانسل هک نشده به هیچ شماره ای اس مس ندین

قایل توجه دوستانی که از خط های اعتباری ایرانسل استفاده میکنن و بقیه دوستان

ببینین عزیزان  همیشه خوب فکر کنین و بعد کاری رو انجام بدین که اگر خدایی نکرده اشتباه هم کرده باشین دیگه شرمنده معلومات و اطلاعات خودتون نشین همه کسانی که یاهو رو رو سیستم خودشون نصب کردن با کلمه هک اشنا هستن و معمولا خیلی ها هم کم و بیش آشنا هستن و مطمئنن همه میدونن که هک به این راحتی نیست حتی ایدی دختر خاله هم زدن سخته تا چه برسه به سایت های مهم .اولین کاری که قبل از ایجاد سایت میکنن ایمنی هست نه اینکه بیان هزینه کنن و بعد از کلی وقت و مخارج و زحمت بعد سا یت رو دو دستی به هکر ها بدن بگذریم خواستم اینو بگم که هر جا دیدن هم چین اگهی هایی رو توجه نکنین من تو یه وبلاگ دیدم همچین چیزی نوشته که  <ایرانسل هک شد > گفتم اگر همچین چیزی باشه هم مطمئن هستم که ابا این کد شما مبلغ پنج هزار تومان دریافت کنید اصلا نمی تونه صحت داشته باشه کسانی که امتحان کردن میدونن چی میگم نمک به زخم شون دارم میریزم همچین کدی بود 

5000:00000:    ۰۹۳۵۳۵۹۸۳۷۶

......(۰)........(۱.....................(۲

خوب اینو به ۱۱۱۲ اس مس کنید

بعد امدیم چت روم دیدم همین اگهی هست با یه شماره دیگه مثلا ?۰۹۳۶ ( اون شماره مال خودم هستا خواستم کلا مطلب جا بیفته یوقت زنگ نزنین فوش بدین یا فکر کنید این شماره ماله یا ادم متقلبه)دیگه مطمئن شدم که این نمیتونه صحت داشته باشه اما دوست ما به دلیل مبلغ خوبه پنج هزار تومان تحریک شدخوب من نتونستم جلوشوبگیرم از طرفی هم میخواستم مطمئن شم چه خبره چی میشه این کارو کرد و حدس میزنید که دیگه چی شده بله مبلغ های ایرانسل همه به ریال هستن و مبلغ اول به حساب شماره (۲  واریز میشه اما چون پنج هزار ریال هست میشه ۵۰۰     تومان اگر مبلغ (    ۵۰۰۰ به         50000  تغییر بدن دیگه مطمئنن لو میرن و امکان داره اگر کسی پیدا بشه که اسگل باشه و باور کنه اونوقت۳٪   امکان داره که    ۵۰۰۰۰  ریال شارج  داشته باشه که به حساب طرف واریز کنن و اگر عدد رو عوض کنن که اگر تعریف شده باشه در کد های ایرانسل منظورم اینکه بشه بیشتراز     ۵۰۰۰هر دفعه به حساب کسی واریز کرد که اینو نمیدونم اما باز اینو میدونم که خیلی کم میشه کسی باور کنه. یا ۵۰۰۰۰ یا هیچی دیگه ایرانسل که نمیاد مثلا هزار یا دو هزار یا سه هزار تومان شارج بده پس مجبور بودن فقط ۵۰۰تومان  رو به کار ببرن که اینم باز مبلغ کمی نیست اما باز بهتره تا اینکه بیشتر از دست بدی  ...پس دیگه به هیچ کدی که نمیشناسین اعتماد نکنید البته این تاوانو فقط باید ایرانسل پس بده که کد های به این مهمی رو با رسانه های جمعی اعلام نمیکنه که کسی نتونه سوؤ استفاده بکنه

سه زنگ گلچین شده واسه موبایل

برای این پست سه آهنگ موبایل واقعا زیبا و جالب براتون آماده کردم که اگه همشو دانلود نکنین یه چیز خیلی مهم از دست دادین ، این آهنگها رو می تونین تو کامپیوتر هم اجرا کنین و هم می تونین به عنوان زنگ موبایل و هم به عنوان زنگ اس ام اس استفاده کنین .

- شماره یک : یه زنگ جالب و خنده دار که آهنگ عجیب و غریبی هم داره .
- شماره دو : این زنگ صدای آژیر پلیسه که صدای خیلی بلندی هم داره .
- شماره سه : این زنگ یکی از آهنگهای شماعی زاده هست که در مورد خواستگاری و این چیزا خونده بود حتما دانلودش کنین .

برای دانلود راست کلیک کرده و Save Target as رو انتخاب کنید .

اس مس

در ادامه مطلب ادامه مطلب ...

امار وبلاگ با چه مطالبی بالا میرود؟

امار وبلاگ به چند چیز خیلی بستگی داره
1_مطالب که در وبلاگ درج میشه
2_قالب وبلاگ
3_به یه سری مطالب یا عکس های غیر اخلاقی
خوب من سعی میکنم به مطالب خوب رسیدگی کنم تا اونجایی که بتونم به ببینندگان احترام میذارم و جواب محبتی که به وبلاگ ما نظر اوردن بدم
اما قالب وبلاگ که خیلی خیلی واسه من اهمیت متاسفانه به دلیل عقب افتادن blogsky از دیگر ایجاد کننده های وبلاگ از دست من کاری بر نمی اید .چون واقعا یه قالب خوب به ادم انگیزه میده به قول یه ضرب المثل امریکایی میگه اگر دو دلار داری یک و نیم دلار اونو بابت تبلیغات هزینه کن نشونه اهمیت ضاهر هر چیزو میده مخصوصا ما ایرانی ها که واقعا ضاهر بین هستیم . اما blogsky نه کد قالب رو میگیره و نه خود ایجاد کننده قالب پیش ساخته نرمالی و راضی کننده ای داره به عنوان مثال من یه قالب به زمینه مشکی میخواستم که خودتون بهتر میدونین که عاجز هستم به دلایل ذکر شده خوب نکته 3 که اصلا حاظر نیستم وبلاگم روزی 3000 نفر در روز دیدن کنن اما از یک عکس و مطلب غیر اخلاقی استفاده کنم من یه ادم متعادل هستم و بی اطلاع در مورد دین اما بلاخره اعتقادات که دارم و همیشه سعی کردم ازاد مرد باشم و واقعا موشوق من و یاری دهنده من اصلا با همچین مسائلی موافق نیست اما در کل سعی کنید اگر همچین سایت هایی دیدن زود کلیک نکنید و فریب همچین سایت هایی رو نخورین مگر از سایت مطمئن هستید اخه راه خوبی هست واسه هک شدن شما فکر نکنید هک یعنی گرفتن ویروسی در قالب jpg و غیره پس خیلی مطمئن بشین با تشکر مسیحا

همه چیز در مورد win xp

به دلیل حجم بالای مطالب در ادامه مطلب ببینین

اگر خواستین بگین تا تمامی کد های ترفند ریچستری واستون بذارم ادامه مطلب ...

کی میتوانیم انسانها را بدون نقاب ببینیم

ر این زمانه هیچ کس خودش نیست

کسی برای یک نفس خودش نیست

همین نفس که رفت و باز دم شد

نفس نفس نفس نفس خودش نیست

همین هوا که عین عشق پاک است

گره که خورد با هوس خودش نیست

خدای ما اگر که در خود ماست

کسی که بی خداست پس خودش نیست

دلی که گرد خویش می تند تار

اگر جه قدر یک مگس خودش نیست

مگس به هر کجا بجز مگس نیست

ولی عقاب در قفس خودش نیست

تو ای من ای عقاب خسته بالم

اگر جه بر تو راه پیش و پس نیست

تو دست کم کمی شبیه خود باش

در این جهان که هیچ کس خودش نیست

تمام درد ما همین خود ماست

تمام شد همین و بس : خودش نیست
قیصر امین پور

مطالب خواندنی

دمها با هم برابرند ، اما پولدارها محترمترند . همه آدمها با هم برابرند ، اما دخترها پرطرفدارترند . همه آدمها با هم برابرند ، اما بچه ها واجبترند . همه آدمها با هم برابرند ، اما خانمها مقدمترند . همه آدمها با هم برابرند ، اما سیاهها بدبختترند و سفیدها برترند... البته تبعیضی در کارنیست . در کل همه آدمها با هم برابرند ، اما بعضیها برابرترند



ادامه مطلب ...

بهای عشق چیست؟

تا حالا شده فکر کنید که ایا دوستتون رو دوست دارید؟

ایا اون شما رو دوست داره؟

چرا بعضی از ماها فکر میکنیم اگر طرف مقابل ما منت ما رو نکشه دوستمون نداره یا غیر از ما کسی رو داره ؟چرا ما معنی عشقو درک نمیکنیم بعد عاشق بشیم چرانمیدونیم که  عشق یعنی اینکه غرورم رو به خاطر طرفمون حاظریم بشکنم یعنی تو برای من تکی و من واسه تو متفاوت میشم با همه تو یه کتاب خوندم نوشته بود اگر بگی فقط مال منی نشونه خودخواهی ماست اما من میگم این آدم تو زندگیش عاشق نبوده و معنی با هم بودن رو درک نکرده چون تنهایی رو نچشیده البته ادم ها متفاوتن البته دلیل متفاوت بودنشون فقط طرز فکرشونه بعضی ها تنهایی رو از نزدیک لمس کردن و میدونن سخته دیگه نمیخوان تنها باشن اما بعضی ها دیگه واسشون مهم نیست احساسات کسی و به تنهایی عادت کردن و تو زندگی شون هم همین روال رو طی خواهند کرد اما یه عده ایی خیلی سخته با هاشون دوست بمونی اینا شاید معنی دوست داشتنو بفهمند اما از درکش عاجزند اگر کسی بهش گفتی دوست دارم هزار فکر بد میکنه دریغ از یک فکر مثبت به کسی نمیتونن بگن دوست داریم چون میگن از اعتبارشون کم میشه پس اصلا عاشق نیستن و میخوان بگن که ما هم عاشق بودیم یا بعضی وقتا شکستاشون به رخت میکشن خیلی سخته به این جور ادم ها دل ببندی چون اصلا نمیفهمن که دوسشون داری و شاید نتونی از اونا جدا شی این واقعا عذاب آوره شاید مثل من فکر کنین که اگر بتونی اعتمادشون جلب کنی دیگه هیچوقت از تو جدا نشن و دیگه از تو به راحتی دل نکنن اما به این فکر کردین که اگر این راه طی بشه زمانی که اون تورو دوست داشته باشه دیگه واست ارزشی نداره خودش و دوستیتون اره واقعا همین جوره مگر بتونی زود تا دیر نشوده  بهش حالی کنی که اقا یا خانم من الان د وست دارم ایا میتونی دوسم داشته باشی یا نه؟ خودتو ازاد کن واسه کسی بمیر که واست تب کنه البته خیلی ها عکس اینو میگن که من اصلا قبول ندارم چون دیگه کسی کسی رو دوست نداره اما اینجور همه میتونن همو دوست داشته باشن .وقت مهمه اگر دوست داره و میدونی دوست داره اذیتش نکن بزار به مرور  میگه اما اگر میبینی که نه کارات و خودت واسش  اهمیتی ندارین زود بی خیال شو و بذار تو تنهایی خودشون بمونن تا مثل نفرات قبل بشن مگر پتروس باشی و بخوای اونو به دنیا برگردونی که امیدوارم اونو واسه نفر بعد اماده نکنی امیدوارم منظورم  رو درک   کنی اره بعضی وقتا طرفت رو با عشق آشنا میکنی اما واسه دوست بعدی خوب حالا به این موضوع کار نداریم چون خودش موضوع ۵۰ جلد کتاب باشه بر میگردیم به منت و منت کشی خواستم یکم با موضوع اشنا شین و بدونین جو بحث چی هست؟من میگم اگر کسی دوست داره و داشته باشه اصلا حاضر نمیشه تو خودتو کوچیک کنی بلکه انقد بهت میرسه که بلکه احساس بزرگی بکنی و باور کنی که واسه اون ارزش داری و دتنیای یکنفر هستی ببینین بعضی ها خیلی زود یه حرفی میزنن  اما به بعدش فکر نمکینن مثلا بزرگی گفت کسی رو واسه دوستی پیدا کن که قلب بزرگی داشته باشه تا واسه اینکه بری تو قلبش نخوای خودتو کوچیک بکنی اما  نفر بعدی میادو میگه اونی پیدا کن که قلبش بزرگ نباشه و فقط تو توش جا بشی نه اینکه چند نفر بتونن توش بازی بدن یا بازی بکنن خوب شما هم بیاین با نظرات خودتون منو راهنمایی منین

حرف اخر: اگر کسی رو دوست داری ساده ازش جدا نشو چون این دنیا انقد بزرگه که دیگه پیداش نمیکنیو سعی کن به کسی دل نبندی چون انقد کوچیکه که دوتا دل توش جا نمیشه

پارت بعد ۲ شب دیگه

یادی با مطالب

سلام به همه مرسی از لطف کسانی که با نظرات خودشون به وبلاگ صفایی میدن

چه مغرورانه اشک ریختیم ... چه مغرورانه سکوت کردیم ... چه مغرورانه التماس کردیم ... چه مغرورانه از هم گریختیم ... غرور هدیه شیطان بود و عشق هدیه خداوند ... هدیه شیطان را به هم تقدیم کردیم و هدیه خداوند را ازهم پهان