دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

خوابیدی بدون لالایی و قصه

سلام به سفر کرده

    چیزی ندارم بهت هدیه کنم اما این شعر رو بهت هدیه میکنم!!!!

بهت تبریک میگم که فوت شدی و به خودم طبق روال سنت تسلیت


خوابیدی بدون لالایی و قصه


بگیر آسوده بخواب بی درد و غصه


دیگه کابوس زمستون نمی بینی


توی خواب گلهای حسرت نمی چینی


دیگه خورشید چهرتو نمی سوزونه


جای سیلی های باد روش نمی مونه


دیگه بیدار نمی شی با نگرونی


یا با تردید که بری یا که بمونی



رفتی و آدمکا رو جا گذاشتی


قانون جنگل رو زیر پا گذاشتی


اینجا قهرن سینه ها با مهربونی


تو تو جنگل نمی تونستی بمونی


دلتو بردی با خود به جای دیگه


اونجا که خدا برات لالایی میگه


میدونم میبینمت یه روز دوباره


توی دنیایی که آدمک نداره

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ما 4 نفر سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 04:51

خوب حالا هر 4 نفر میخوایم نظر بدیم
من زهرا الان مسیحا سا عت 2 بعد از ظهر ه هوا گرمه تو سالن دانشگاه هستیم امدیم به تو سر بزنیم دوست دارم به یادتیم درسته نه همو میشناسیم نه تا حالا چتی کردیم اما مثل داداشیم دوست دارم بای

من هم اینجا رو بهشون معرفی کردم بهم میگن نازی
مسیحا عاشقتم بخدا حرفات همه حرفای دل منه بیا با من ازدواج کن
مسیحا جان همیشه به یادتم و ارزوی بهترین ها یه عکست هم بذار ببینیم این عارف دیونه کیه بای

من هم انا هستم کم حرفم نمیدونم چی بگم انقد اینا تعریفت کردن منم مشتاق شدم و الان منم میام میبینم داداشم هم وبتو دوست داره اونم میاد
به شیدا سلام برسون بگو مطالبت جالبه بخدا درس نمیذاره همیشه نظر بدیم اما همیشه میایم میخونیم از درک های خودتون بیشتر بنویسین فداتون بای
من زر زری هستم اسم های ما مستعاره
خوب همه تعریف کردن لوس نشیا خواستگاری این دیونه هم نرو من بهترم ههههههههه
ما 4تا دوستای خوبی هستیم و تو هم دوست ما هستی عزیزیم هرجا هستی و هرجا باشی خدا با تو هست با این دل پاکی که داری پیشاپیش تولدت مبارک ارزوی بهترین ها برات دارم فقط یه سوال؟
چرا انقد سوزناک مینویسی؟چی دل خوشکل تورور اتیش زده؟فردا میریم کافی نت امیدوارم جواب داده باشی
خدانگهدارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد