دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

جملات زیبا

 

رو آسمون نوشته رو بال هر فرشته تو مال هر کی باشی دنیا واسش بهشته!

 

 

ویکتور هوگو میگه:
ایمان داشته باش که حتی کوچکترین محبتها در ضعیف ترین حافظه ها می ماند.تقدیم به بامحبت ها

 

برای کشتن پرنده نیازی به تیر و کمان نیست: همین که بال هایش را بچینی خاطرات پرواز روزی صد بار او را خواهد کشت.

 

قطرات بارون ممکنه کوچک دیده بشه امایه گل تشنه منتظرباریدنشه ،یه SMSممکنه ساده به نظربرسه اماقلب فرستندش خیلی بیادته.

 

عاشق کسی باش که لایق عشقت باشد نه تشنه عشقت . چون تشنه یه روز سیراب می شه !

 

از شکست دیگران شادى نکن، زیرا نمیدانى که روزگار بر سر تو چه خواهد آورد . حضرت على(ع)

 

هنگامی که دری از خوشبختی به روی ما بسته میشود، در دیگری باز میشود ولی ما اغلب چنان به در بسته چشم میدوزیم که درهای باز را نمیبینیم

 

آن که به خداوند پاک و مهربان بیش از دگران امید و بیم بسته است ، بیش از همه در خور ستایش است . بزرگمهر

 

 

می دونی بازی روزگار چیه؟؟ این که تو چشم بذاری من قایم شم . بعد تو یکی دیگه رو پیدا کنی!

 

نمیخوام به جزمن دوست دار دیگری باشی نمیخواهم برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی نمیخواهم صفای خنده ات را دیگری ببیند نمیخواهم کسی نامش،برلبهای توبنشیند نمیخواهم به غیرازمن بگیرد دست تودستی نمیخواهم کسی یارت شوددرراه این هستی !

 

تو بارانی من باران پرستم تودریایی من امواج تو هستم اگر روزی بپرسی باز گویم: تو من هستی و من نقش تو هستم!

 

بوس تنها تصادفیست که پلیس نداره بغل تنها پارکینگیست که جریمه نداره پس میای تو پارکینگ تصادف کنیم

 

تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز می کشم ناز یکی تا به همه ناز کنم

 

اگه گفتی امروز چه روزیه ؟ بگو دیگه ! ... زیاد فکر نکن ! امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده !!!

 

این قدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد خدا اینقدر بزرگ نبود

 

لباس قدیمی بپوشید ولی کتاب نو بخرید. - آستین فلپز

 

دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!

 

اگر زیستن را دوست داشتم هرگز به هنگام به دنیا امدن نمی گریستم

 

گفت:فرق رویا با آرزو چیست؟ گفتم:آرزو یک حقیقت نزدیک است ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی. گفت: من رویا هستم یا آرزو؟ گفتم: رویای که به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد