دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

عشقم ملوس

 

من از تمام روزهای خدا روزهای با تو بودن را دوست دارم

از تمام دریاهای روی زمین جرعه ای از عشق تو میخواهم

از میان هفت اسمان خدا پرواز در اسمان قلب تو را میخواهم

از بین تمام آزادی های دنیا اسارت در قلب تورا دوست دارم

من از تمام دنیا دست های مهربان تورا میخواهم

من با وجود درخشش ستارگان برق دیدگان تو را میخواهم

از میان تمام ثروت های دنیا فقط قلب تورا میخواهم

من از میان ادم های زمین فقط با تو بودن را میخواهم

نفس کشیدن را باتو میخواهم

زندگی را با تو میخواهم

عشق را با تو میخواهم

با تمام وجود  

دوستت دارم عشقم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد