دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

خداوند ومن


 خداوند چوپان من است,من چیزی کم ندارم

                                           و مرا در مراتع سر سبز رها کرده

                                                               مرا در کناره رود تازه قرار داده

                                                                                      او رحم را احاطه کرده.

 او مرا به مسیر عدالت , رهبری کرده است

                                          به اسمش قسم

                                                     اگر چه من از میان .....

سایه دره مرگ عبور می کنم

                                        ولی از بدی ها نخواهم ترسید,چون تو با منی .....

                              اعصا و چوب دستی تو , آسایش را برای من می آورد .....

                                        تو بهترین وسایل را برای من مهیا کردی ......

                                                                                           درست در جلوی چشم دشمنانم

 ذهنم را پر از مهربانی کردی......

         و قلبم را پر از معجون شهامت ......

                     ...... نیکی و مروت همراه خواهد بود.

  

     در تمام روزهای زندگیم......

                           و من در خانه خداوند هستم

                                                     برای همیشه.

                                                                                                             (آمین)





 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نوشته بالا تکه ایی از متن انجیل می باشد !!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد