دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

احساس تملک یا احساس تعلق؟

عمر کوتاه یا بلند اما دوران زود میگذرن........

باهم بودن غنیمت است........

همه ادم ها لحظه مرگ ارزوی دوباره زندگی کردن دارن..........

اینکه این مدتی که باهم بودن تعلق بهم نداشتن........................

ایا عشق حسادت میاره؟....................

یا حسادت عشق میاره؟.........

من مخالفم شاید خودم هم همین حس داشته باشم اما این درک رو ندارم..........

من میگم اگر کسی رو داشته باشم اون باید حق انتخاب داشته باشه......................

تصمیم بگیره که من و دوست داره؟..........

تملک ندارم اگر بخواد میتونه باهم به تعلق برسیم ........

راستی شما کدوم انتخاب میکنید<؟

اونی که دوسش دارین یا اونی که دوستتون داره/؟

همیشه دنبال کسب کردن یا بهتر بگم بدست اوردن هستیم.........

من دوست دارم بدستم بیارن تا اینکه بدست بیارم..........................

خیلی مهم نیست چی میشه اما مهمه خوب تموم بشه...........................

پرنده رو نمیشه زندانی کرد قفس واسش معنا نداره خودش زندانی بشه دلش نمیشه.....

کی میتونیم به هم احترام بذاریم؟

نمیدونم چرا همیشه واسه خودنمایی به هر قیمتی دوست داریم صاحب دل بشیم ......

واسه غرور هست واسه منیت هست..........

خدا خواست انسان منیت نداشته باشه بدون یه من هست اونم خداست ........

اما انسان ها خدا رو نمیبینن و خودشون من شدن........

من این من اون همش از خودشون میگن ..................

خوش باشین با من خودتون.....

دل من گروه محبت به یار نیست......

دل من دنبال گدایی عشق نیست .........

من هم من شدم مثل شمااااااااااااااا

ولی از شما دور میشیم به من میرسم این من اون نیستی که فکر میکنید .......

بای

مبهم بی معنا یکی درک میکنه اونم مثل نویسنده دنبال یکی دیگه هست پس واسه شما نبود

نظرات 1 + ارسال نظر
خزان دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 15:36

اره مسیحاجان اگرکسیرو دوست داریم باید یذاریم خودش انتخاب کنه که میخواد بمونه یا بره
میخواد دوستت داشته باشه یا نداشته باشه
جسم رو میشه تسخیر کرداما قلب رو هرگز
باید بدونیم که تو دنیا ۱نفر هست که دوسمون داره و فقط ۱نفر هست که ما دوسش داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد