دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

الو خدا...

 

 

 

الو سلام
منزل خداست؟
این منم مزاحمی که آشناست
هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است
ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست
شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است
به ما که می رسد ، حساب بنده هایتان جداست؟
الو
دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد
خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟
چرا صدایتان نمی رسد کمی بلند تر
صدای من چطور؟ خوب و صاف و واضح و رساست؟
اگر اجازه می دهی برایت درد دل کنم
شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست
دل مرا بخوان به سوی خود تا که سبک شوم
پناهگاه این دل شکسته خانه ی شماست
الو ، مرا ببخش ، باز هم مزاحمت شدم
دوباره زنگ می زنم ، دوباره ، تا خدا خداست
دوباره ...
تا خدا خداست ...

نظرات 3 + ارسال نظر
بند انگشتی جمعه 3 دی 1389 ساعت 02:40 http://googooligirl.blogsky.com

سلام ممنون.ولی من فقط تو همدان .....به دنیا اومدم.همین...................پست جدیدت قشنگ بود
مرسی که به وبم سر زدین.ولی منظورتونو از *کسانی پیدا میشن خودشون رو مثل گل به دست کوزگران میدن*متوجه نشدم.میشه توضیح بدین؟؟؟

سلام
تو وبلاگتون جواب دادم
این مطلب هم شیدا زده
که منم ازش تشکر میکنم خیلی جالب بود

حرف دل جمعه 3 دی 1389 ساعت 15:47 http://www.harfedel1724.blogsky.com

هرچه خواستم عطا کرد و هرگاه خواندمش حاضرشد. اما من هرگز حرف خدا را باور نکردم.

وعده هایش را شنیدم اما نپذیرفتم. چشم ها و گوش هایم را بستم تا خدا را نبینم و صدایش را نشنوم.

من ازخـــدا گریختم بی خبرازآن که او با من و درمن بود

خیلی مطلبتون عالی بود
موفق باشید

سارا جمعه 3 دی 1389 ساعت 21:39 http://http://sarasss.blogfa.com/

جناب مسیحا سلامممممممممممم

ممکنه با دقت نگاه کنی وبعد گلایه کنی
همچین با اطمینن گفتی که لینکت نکردم خودمم یه لحظه باورم شد

فعلا آخر هشتمین لینک تشریف دراین اگه لینک جدیدی اضافه نکنم .

زحمت بکش و یه نگاهی بنداز دوباره شاید اسم مسیحا برات آشنا باشه بین لینکهاااااااااا

بالای مهندسی سیلات لینک شما قرار داره.

قدم رنجه و چشم تیز کن تا انچا نادیده بودی آن بینی.

سسلام
شما درست میگین اخه معمولا منو با اسم مسیحا لینک نمیکنن
واسه همین متوجه میسحا نشدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد