دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

تنهایی

همیشه سلام میکردم   

اما این بار سکوت میکنم

خیلی عجیبه خیلی باهاله 

واسه اینکه تنها نباشیم ازدواج میکنیم واسه اینکه تنها نباشیم بچه ها بدنیا میاد واسه اینکه تنها نباشیم گاها شده از ازدواج  بچه هامون حسودی میکنیم از نقل مکان انها جلوگیری میکنیم شاید واسه اینکه تنها نباشیم دوستی انتخاب میکنیم وقتی دوستمون با کسی صحبت میکنه از حسادت دوست داریم سر به تن اونی که با دوستمون صحبت میکنه نباشه از ترس تنهایی چقدر جلوی پیشرفت دور بری هامون میگیریم چرا همیشه باید حس تملک داشته باشیم چرا معنی این جمله رو نمیفهمیم (هیچگاه از عشق خود جلوتر نزن)البته این جمله یک معنی داره اما هزاران پسوند میچسبانند به کسانی که به این جمله رو درک کردند و البته مقایسه با کسانی که اصلا ربطی نداره اخلاق و مرام انها با این جمله. 

اگر ازاد بذاری میگن احساس نداره اگر سخت بگیری میگن بدبینه  

اما بی احساس بودن بهتره تا اینکه تملک داشته باشی بر زندگی کسی 

همه ازادهستن در انتخاب 

همه جوره و همه کس در درست هم که جلوی انتخاب و هدف من بگیرن 

اما کاش میدونستن زندگی خودش یه اجبار هست پس سعی کنیم در زندگی کسی ما اجباری درست نکنیم  

خواه یا ناخواه به این زندگی امدیم اما میتونیم راه را برای هم باز کنیم نه اینکه سدی باشیم بر زندگی کسی 

بعد از نه ماه در رحم مادر در تاریکی و تنهایی در زندان رحم اما همه چی اماده دور از هرگونه سر و صدا  به دنیایی بزرگ و پر درد پا میذاریم  

هیچی چیز اماده نیست باید برای همه چی تلاش کنی و نور بیشتر از اندازه کافی دنیا کوچیک نیست اما دل مردمونش کوچیکه   

نمیدونم چه جور تموم کنم این مطلب رو  

بزرگی گفت وقتی جایی چیزی از دستت خارج شده ادامه نده 

سکوت خودش خیلی چیز ها رو درست میکنه 

اخه همه سوئ تفاهم ها از زبون شروع میشه  

پس سکوت

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 3 آذر 1389 ساعت 01:04

مسیحا تو هم مثل من شدی؟
نگذاشتن ازدواج کنی؟
بهانه اوردن اره بعضی از خانواده بی انصافن
من از عشقم گرفتن نمیبخشم اونارو
تو چیکار کردی؟

نه ستاره عشق من مدت هاست زیر خاک خوابیده و خاطراتش زنده هستن
من همه رو میبخشم
هرکسی زخمی بزنه لابد من مقصر بودم سعی میکنم تو روابطم دقت کنم
واسه همینه میگن من بی احساسم
چون دیگه نیازی به داشتن دوست جنس مخالف نمیبینم
در مورد مشکلت با شیدا بیشتر صحبت کن اون بیشتر میتونه کمکت کنه
ببخشی تا بخشیده بشی
ستاره دنیا رو سخت نگیر دنیا نقطه بن بست نداره
ارزوی روزهای شیرین برای شما دوست جدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد