دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

شکست

 

 

 

گفتند:شکست یعنی تو دیگر به آن نمیرسی.

گفت:نه!شکست یعنی من باید از راهی دیگر به سوی هدفم حرکت کنم.

گفتند:شکست یعنی تو یک آدم احمق بوده ای.

گفت:نه!شکست یعنی من به اندازه کافی جرات و جسارت داشته ام.

گفتند:شکست یعنی تو زندگی ات را تلف کرده ای.

گفت:نه!شکست یعنی من بهانه ای برای شروع کردن دارم.

گفتند:شکست یعنی تو دیگر باید تسلیم شوی.

گفت:نه!شکست یعنی من باید بیشتر تلاش کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
ما4نفر جمعه 28 آبان 1389 ساعت 01:47

سلام به مسیحا و شیدا
خسته نباشین شیدا خانم عالی بود و جالب خیلی جالب بود
فقط یه سوال؟شما نسبت فامیلی هم دارین با مسیحا؟
اخه مسیحا که میگه ادما سخت باید به هم اعتماد کنن
شوخی کردم مسیحا دعوامون نکن
ما 4 دختر دانشگاه اراک همیشه به وبلاگت سر میزنیم
شیدا خانم با شما هم بیشتر اشنا میشیم بازم میگم شیدا خیلی خوب بود

سلام به شما ۴ نفر دوست خوبم !!!

ممنون از لطفتون.

نه دوستان من با آقای صولتی نسبت فامیلی ندارم. فقط این افتخار

نصیبم شده که در خدمتشون باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد