دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

شناسنامه ی کاربر جدید

آغازی نوین با یاد خدا 

  

سلام دوستان                                                                                                 

شیدا موسوی هستم ۲۵ ساله از تهران                                                               

 

این افتخار نصیبم شده که از این به بعد به دعوت آقای صولتی در خدمتتون باشم .       

 من لیسانس روانشناسی هستم. از ماه ها قبل با وبلاگ ایشون آشنا شدم .                 

 از قلم بی ریا و بیان صادقانشون خوشم اومد و شروع کردم به مطالعه ی نوشته های 

  پیشینشون و تا حدودی با تفکراتشون آشنا شدم. چیزی که نظرم رو جلب کرد  

 بی طرف و بدور از احساسات کاذب بودن مطالب و عقایدشون بود.   به همین دلیل تو  

 نظرات شرکت کردم و دعوتشون رو پذیرفتم.

 واقعا خوشحالم و باعث افتخاره  که فرصتی دست داده تا در کنار ایشون در خدمت شما 

 عزیزان باشم و انشاالله که بتونم با ارائه ی مطالب زیبا قدردان محبت آقای صولتی 

 که  منو لایق دونستن باشم  و رضایت شما رو فراهم کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
خزان یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 13:59

سلام شیدا جان راستش خیلی دلم میخواد باهبتون بیشتر اشنا شم منم مسیحا را ۴سال میشناسم لطفا ای دی منو ادد کنید

سلام
ممنونم. آشنایی با شما باعث افتخاره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد