دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

خود کم بینی

سلام هرشب میام یه چیزی بنویسم اما حسش نیست دوگانگی جسم و روح اذیت میکنه اخه از جسم دارم فاصله میگیرم اما به روح نمیرسم وقتی به خودمنگاه میکنم میبینم ادم خوبی نبودم کثیف بودم اما حکمت اینکه ادم کثیف یهو تصمیم میگیره به روح سفر کنه چیه؟

اصلا روح چیه؟روح کالبد جسم؟

روح رو معنی میکنم دل کندن از دنیای مجازی مادیات و رسیدن به معنویات تا سال قبل از خدا بدم میومد اما الان عاشق خدام هستم نه اینکه به نماز وایسم زیارت اینو اون بخونم نه دوست دارم اعضای بدنم تحت کنترل خودم باشه دیگه از برتری بدم میاد از ادم های روحانی خوشم میاد اونا هم مثل من هستن پس منم میتونم وقتی من خودمو کم مبینیم یعنی اینکه خدای خودمو کم میبینم من از بقیه کمتر نیستم منم توانایی دارم میتونم ادم بشم میخوام خوب بشم میخوام باخدا باشم و پادشاهی کنم اعتماد به نفس از ایمان میاد پس باید درک کنم خدا ادم کم و به دنیا نمیاره پس میتونم بلند شم دیگه شکست معنا نداره

نظرات 1 + ارسال نظر
nazanin شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 14:30

salam masiha.khobi?khili ghashange neveshtehat.aksat ale bud.dooset darammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.migam akse khodeto bezar hamun ke abruhat khili ghashang bud.he he heh ehhhhee

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد