دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

برای تو

خداوند عشق را برای ستودن چشمان زیبایت آفرید

و گل سرخ را برای نمایش سرخی لبانت

و تاریکی شب را نشانی از سیاهی چشمانت

و زلالی دریا را به زلالی دل تو

و مرا آفرید برای شناساندن عشق به من

و سکوت را آفرید برای آرامی دل عاشق من

و اینک تورا مانند پروردگار می ستایم

عشق من عاشقم باش!!!

    خداوند عشق را برای ستودن چشمان زیبایت آفرید

    و گل سرخ را برای نمایش سرخی لبانت

    و تاریکی شب را نشانی از سیاهی چشمانت

    و زلالی دریا را به زلالی دل تو

    و مرا آفرید برای شناساندن عشق به من

    و سکوت را آفرید برای آرامی دل عاشق من

    و اینک تورا مانند پروردگار می ستایم

    عشق من عاشقم باش!!!

      خداوند عشق را برای ستودن چشمان زیبایت آفرید

      و گل سرخ را برای نمایش سرخی لبانت

      و تاریکی شب را نشانی از سیاهی چشمانت

      و زلالی دریا را به زلالی دل تو

      و مرا آفرید برای شناساندن عشق به من

      و سکوت را آفرید برای آرامی دل عاشق من

      و اینک تورا مانند پروردگار می ستایم

      عشق من عاشقم باش!!!

        خداوند عشق را برای ستودن چشمان زیبایت آفرید

        و گل سرخ را برای نمایش سرخی لبانت

        و تاریکی شب را نشانی از سیاهی چشمانت

        و زلالی دریا را به زلالی دل تو

        و مرا آفرید برای شناساندن عشق به من

        و سکوت را آفرید برای آرامی دل عاشق من

        و اینک تورا مانند پروردگار می ستایم

        عشق من عاشقم باش!!!

          خداوند عشق را برای ستودن چشمان زیبایت آفرید

          و گل سرخ را برای نمایش سرخی لبانت

          و تاریکی شب را نشانی از سیاهی چشمانت

          و زلالی دریا را به زلالی دل تو

          و مرا آفرید برای شناساندن عشق به من

          و سکوت را آفرید برای آرامی دل عاشق من

          و اینک تورا مانند پروردگار می ستایم

          عشق من عاشقم باش!!!

            طبقه بندی: غم انگیز

            برای تو 1270909-medium.jpg

              برای دلی که آرام  

            بی هوا

            بی دلیل

              دل بست

            می نویسم

              برای تو

            برای نگاهی که

            لحظه ای

            نقطه ای

              به نگاهی رسید

              می نویسم

            برای تو

            برای دل

              برای نگاه

             

            ...

            اما برای هوایم

              چه کسی خواهد نوشت؟

              وقتی صدای باران

            ترانه ی برگریزان درختان

              سکوت شب

              و ماه

            ...

            هوایی ام می کند

            تو

            برای هوای من

            نظرات 0 + ارسال نظر
            برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
            ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد