دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

کمک میکنی دزد میشی اخرش

سلام 

یه مدت پیش رفتم شهری که زمانی دانشجو بودم یه دوست قدیمی منو با چند تا دانشجو آشنا کرد رفتم به عنوان مهمان همه مصرف کننده مواد بودن چرا گذر من اونجا گرفت نمیدونم روز دوم داشتم از خونه میرفتم بیرون اخه بهم سخت میگذشت درگیر با خدا که چرا گذر من اونجا گرفته از پله ها پایین میومدم که اس مس به من رسید که فرستاننده ناشناس و اشتباهی سند کرده بود و متن اس مس این بود که حضور هیچکس تو زندگی کسی اتفاقی نیست و هیچ اتفاقی هم اتفاقی نیست و اخر اس مس نوشته بود توکل به خدا و سخت نگیر برگشتم وسایل گذاشتم روز بعدی ۲نفر از اعضای خونه وارد بحث شدن و یکی سیمناری داشت در مورد رابطه با خدا من بهش کمک کردم و متنی اماده کردم و بهش دادم و همین باعث شد که هر شب بحث بود و صحبت های من خواستگار پیدا کرد و من شدم سوگولی و اتفاق بعد و برگشتن من به شهرم و کارم دوباره به اون شهر افتاد و من سری بعد رفتم خونه دوستم سابقم که مثل برادر منه و شاید هم نزدیک تر و تو این مدت شکایت دوستای جدید من که چرا نمیای ومن یه سری به اونا زدم و دیدم خیلی سرسنگین هستن کاشف عمل امد که گوشی دزدیه شده مال کسی بود که خیلی زیاد وابسته به من شده بود و میگفت صحبت های من مسیر زندگیشو عوض کرده اما همون تهمت دزدی به من زد بین خودشون بحث بالا گرفته بود یکی موافق و یکی مخالف اما این حرفو به من زدن که دزدی کردی که صاحب گوشی خودش نمیتونست باور کنه که من که این همه خرج کردم تو خونه اینا حالا دزدی بکنم اینم من خوب من چیزی نگفتم گفتم این نیز بماند من که تو عمرم دزدی نکردم نیاز نیست بحث رو ادامه بدم  تا اینکه چند روز بعد یکی زنگ زد و گفت فلانی در رو باز نمیکنه برو ببین چه خبره  من با دایی خانم دوستم که خیلی باهاله رفتیم دیدیم مواد زده در حال سنکوب کردنه کمکش  کردیم و بریمش بیمارستان و گفتن دیر اورده بودینش مرده بود مخارجش رو با یکی دیگه از دوستای مشترکمون دادیم و هر ۳تایی برگشتیم و فرداش گفته بود ساعت من دزدیده شده کار همین ۳نفر هست ای خدا ادم به کی بگه یه ساعت که ارزش بیشتر از ۱۰۰۰۰ تومان نداشت حالا تو این مدت بیشتر از ۳۰ هزار تومان بهش کمک کرده بودم  حالا هر ۳نفر متعجب از این ماجراها که چرا تو ۲۳ سال زندگی هیچ وقت همچین تهمتی به ما کسی نزده بود در صورتی که گوشی و  ساعت با هم ارش بیشتر از ۵۰هزار تومان نداشتن در صورتی که من این همه بهشون کمک کرده بودم ایا باز هم من باید کمک کنم؟خوب حالا هر دو فهمیدن چه اشتباهی کردن اما من حاظر نیستم دیگه باهاشون صحبت کنم اما جالب اینجا بود که چی کسانی از من حمایت کردن و چه کسانی تحریک کردن مال باخته ها رو جالب بود اصلا دوست ندارم در این موضوع صحبت کنم اخه از نزدیک های خونی من رفته و تریپ رفاقت باهاشون بسته در صورتی که کسانی که من تا قبل از دانشجو شدنم یعنی ۴ سال پیش و ۴ ماه پیش اشنا شدیم قطع رابطه کردن با این اشخاصی که تهمت زدن به من که کسی که به مسیحا تهمت دزدی زده ایمان نداره اخه یکیش خونش رو به من سپرده بود و اطمینان کامل داره ای خدا بعضی وقتا غریبه ها  بهتر میشن تا اشناها این موضوع باعث شد تا دیگه با کسی اشنا نشم و با همه در حد سلام علیک باشه تا مبادا همچین ناراحتی های فکری و روحی تو این موقع از زندگی که به ارامش نیاز دارم پیش بیاد تازه داشتم این ماجرا فراموش میکردم که یکی از دوستام زنگ زد و گفت میدونی چیه؟گفتم نه گفت ادم هایی مثل تو دیگه طرفدار ندارن حالا کسی بود که مشوق من شده بود واسه تغییرات و میخوام با کسی باشم که تو رو ناراحت میکنه اما اون ادم میدونستم قبول نمیکنه اخه میدونه من با این چقدر نزدیکم و داره خیانت میکنه اما متوجه شدم که شماره قبلا از گوشی من بیرون امده و خودش میخواسته که این اتفاق بیفته و من اینجوری دچار مشکل بعدی بشم هیشکدوم عمدا این کارا نکردن بلکه خدا زمینه ساز این حوادث بود تا من کاملا از همه مشکلات یه دفعه دور شم هرچند سخت بود کنار امدن با این اتفاقات اما من موفق شدم حالا دارم تنهایی زندگی میکنم تا کاملا از همه چی دور شم و فقط به هدفم فکر کنم و سرنوشت من اینجوری رقم خورده که تنهای تنها باشم در عین شلوغی که همه میبینن و دیگه به حرف کسی گوش نمیکنم که من دوستی داشته باشم  

اینم عید ما با همه چهره های دور برم اشناشدم و فهمیدم هدف مشخص شده فقط دوست منه 

نتونستم خوب موضوع رو باز کنم اخه کسانی که بهم ضربه زدن نزدیک بودن و نخواستم بگم چه کارهایی در حق این ادم هایی که تهمت زدن انجام دادن اخه بدم میاد از کمک هام بگم  

اما من فراموش کردم و دیگه مهم نیست و من گفتم اره من دزدیم و پولش رو بهتون میدم تا موضوع تموم بشه و دیگه ادامه ندم رفاقتم با کسی  

مسیحا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد