دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

حقیقت بعضی وقتا زشته اما خیلی بهت کمک میکنه

سلام به همه 

خیلی وقته نیمدم وبلاگم سر بزنم اصلا حوصله نداشتم گذشته سخت اذیتم میکرد اما دارم سعی میکنم باهاش کنار بیام اخه همیشه ازش فرار میکردم اما یه سختی طولانی مدتی دیدم نفهمیدم تعطیلات عید چطور گذشت چیز هایی دیدم از مردم از نزدیکان که امیدوار شدم به خودم دیدم انقد هم بد نیستم دارم سعی میکنم همه چیز رو فراموش کنم هارد سیستم افتیسک کردم دیدم سیستم جان تازه ایی گرفت تجربه شد که هارد خودم هم فرمت میخواد همه چی فراموش کردم یه جان تازه ایی گرفتم میخوام باهمه خوب باشم اما میخوام تا تموم شدن این دوران که شبیه به ریازت کشیدن مرتاض های هندی میمونه با کسی صمیمی نشم از همه دور شم تا خوب به خودشناسی برسم دارم شغل سابقم ادامه میدم اونم از منفی بدون هیچ سرمایه ایی همه تعجب کردم و هیچ مشوقی ندارم هیچ کلی مخالف دارم اما خودم میدونم کارم درسته پس انجامش میدم  قبول دارم بد بودم گوشه گیر بودم تنبل بودم به خیلی ها بدی کردم اما خدا رو دارم بهش توکل میکنم نمیخوام بیخودی خوب باشم و بیخودی بد میخوام تعادل داشتم میخوام یه مدت تنهایی با خدا داشته باشم و کارم رو از سر بگیرم خیلی ها بی دلیل تنهام گذاشتم و خیلی ها بی دلیل به من نزدیک شدن اما مهم نیست مدیون روزگار که تو این مدت چهره واقعی خیلی ها رو بهم نشون داد چه ادم هایی که دو از رفاقت زدن و چه تهمت هایی زدن که کمر منو شکوندن تهمت خیلی سنگینه درک کردم که مبادا مسیحا تو زندگی به کسی تهمت بزنی مبادا اشتباه کسی رو به رخش بزنی من گناه خیلی ها رو دیدم که تاثیر بدی روی من گذاشت اما بیخیال شدم اما همون اشخاص تهمت هایی به من زدن که دلم رو شکوندن و منو از پیشرفت دور میکرد اما مسیحا شاید بقیه نخوان صعود تورو ببینن تو نباید راکت باشی تو باید از همه ادم ها دوری کنی تو خدایی داری که بهت بد نمیکنه تورو با حقیقت نزدیک کرد زشت بود ناراحتت کرد از چشم روزگار و سرنوشت دیدی اما الان درک کردی که چقدر روزگار و سرنوشت تورو دوست داشت که بهت نشون داد من دوباره به صحنه روزگار امدم با کسی جنگ ندارم با کسی کار ندارم بقیه راه خودشون برن منم راه خودم ارزوی موفقیت برای همه  

                                                                        تازه امید در من زنده شده  

منتظر موفقیت بعدی میدونم روزی کسی باور نمیکنه این وبلاگ ماله منه  

                                                                  مسیحا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد