دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

درد دل شیما و علی

چند روز پیش یه نظر داشتم و خیلی ناراحتم کرد و شاید تنها نظری بود که انقد ناراحتم کرد همیشه دوستام به من میگن علی بی غم که البته این اسم رو خانواده من گذاشتن و میگن اصلا تو از دنیا چی میفهمی اصلا معنی ناراحتی میدونی چیه؟اما همیشه کسانی که با چیزی زندگی کنن براشون عادی میشه و خیلی در موردش صحبت نمیکنن خودتون خوب میدونید منظورم چیه پس در موردش صحبت نمیکنم اما نظر این خواهر برادر این بود

سلام به مسیحا
ابجی من داشت تو اینترنت سرچ میکرد مطالبتو میخوند نمیدونم به کجاش رسید که گریه میکرد منم امدم دیدم گفتم چی شد گفت بعضی از مطالبش عجیبن منو به دوره قبل از اعتیاد میبره کاش ما هم مواد مصرف نمیکردیم اینجوری بودیم به  همه مسائل دورو برش نگاه میکنه مطالب قبلی که میخوندم ماجرا سفر و اینکه تو دنیا دنبال چی هستی و از دست دادن فردی که مهم بوده تو زندگیت اما الان مواد نمیزنی چرا منو و خواهرم هردو باید مواد بزنیم هر دو دوست داریم ماهم اعتیاد نداشتیم و مثل تو اینجوری بودیم مسیحا تو پسر خوبی هستی و خدا رو خیلی قبول داری دعا کن ماهم مواد نزنیم
هر دو ناراحتیم الان ۸ سال هست اعتیاد داریم و بهترین روزهای عمر ما سپری شدن اما هیچ چیز از زندگی نفهمیدم کاش تو دوست ما بودی و ما اینجور تنها نبودیم دعا کن دعااااااااااا تا ما بمیریم  سلام مسیحا من شیما هستم خواهر بزرگ علی همه حرفا رو علی زد  واسه همه حرفی داری بزنی اما به ما چی میخوای بگی؟اره با معتاد کسی حرفی نداره میدونم بای
خوب اصلا دوست نداشتم چیزی بگم و بحث رو بازش کنم اما گفتی چی در موردش دارم که بگم
حرفای زیادی دارم ببین خواهر و برادر من دیر جواب دادم و خوب فکر کردم و شاید نیاز به تحقیق نداشت چون خوب میدونم چه حالی دارین و روزگاری به قول قدیمی ها بدتر از روزگار سگ
این شعر رو شندیدین؟
خوشا مرغی که قفس ندیده باشه             وزان خوش تر مرغی که از قفس پریده باشه
منظور من کاملا مشخصه اصلا مهم نیست که چرا اعتیاد دارین کی امدین تو این راه چرا و این سوالات؟ دنبال مقصر نباشین اتفاق افتاده و حالا دنبال یه راه حل باید گشت و من به شما امید واهی نمیدم و میگم که درون خودتونه هرچی دنبالش هستین ابجی و داداش گل من طرز فکرتون رو عوض کنین واز این روزگار لعنتی خودتون رو ازاد کنین و رها زندگی کنین فکرهای منفی از خودتون دور کنین نمیتونم نمیشه و از این شعار های معتاد گونه که لبی که زده شده به وفاور شسته میشه به کافور نه دنیا عوض شده و میشه از این امکانات در راه مثبت استفاده کرد اولین قدم برداشتین که اعلام کردین و قبول کردین اعتیاد دارین و حالا برای دوری از مواد قدم بعدی رو بردارین خیلی راحت هدف مشخص کنین و با توکل به نیروی خداوند که بالاترین نیروی هستی بخش دنیا هست به این بیماری غلبه کنین مطمئنم که میتونین بهتون قول میدم خیلی از مصرف مواد مردن اما از ترک کمتر شنیدیم درد داره سختی داره مشکلات داره اما شیرینی داره که همه دردا رو تسکین میده وقتی با اسم خدا شروع کنین این روزا ها مثل باد میگذره بهتون قول میدم
شما شاید خیلی راه ها رو رفتین  این راه رو انتخاب کنید شما که مرگ میخواین مگه نه/؟پس بیاین راه ترک رو انتخاب کنید که اگر مردین هم پاک مرده باشن نهایتش اینه
شما میتونین از صدای خش خش درختان لذت ببرین وقتی پاک باشین از وزش باد از باریدن باران
از تابش خورشید از نور مهتابی ماه که شاید خیلی از ادم های عادی نتونن ازاین چیزا لذت ببرن
فقط میخواد بگین خدایا خودمو به تو سپردم با من کن انچه خود صلاح میدونی هیچی از درون شما خارج نیست
دیگه چیزی نمیگم منتظر نظر بعد شما هستم که بگین تصمیم به ترک گرفتین یا اینکه این داداش کوچیکتون رو خوشحال کنین و بگین الان چند روزه مواد نزنید و میخواید این راه رو دنبال کنین
میدونم که میتونید و نظر بعدی شما هم همینه مطمئنم و به این امید میام هر روز سر به نظرات میزنم شیما جان من نه اینکه شما رو کم محل نمیکنم بلکه خودم رو داداش شما میدونم و الان میگم هر کمکی از دست من ساخته باشه کوتاهی نمیکنم ابجی گلم از خدا میخوام که بهتون کمک کنه در راستای دوری از کثافت های که اسمش رو مواد گذاشتن
به شیرینی که بعد از ترک بدست میارین فکر کنین منو ادد کنین تا بعد تو یاهو صحبت کنیم 
اروزی بهترین هابرای شما ابجی و داداش گل خودم شما در اغوش میگیرم و اصلا از خودم جدا نمیدونم بای////مسیحا

roxx_maxx120
نظرات 10 + ارسال نظر
ما ۴ نفر چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 04:25

سلام مسیحا
ما ۴نفر بازامدیم تو روانشناسی مسیحا؟
اینو جدی پرسیدیم اخه این کامنتت خیلی داغ بود و دقایقی بعد خوندم تنها بودم دلم برای این خواهر و بردار خیلی سوخت اما بعد از اینکه دیدم اینجوری باهاشون صحبت کردی حسودیم شد انقد خودتو بهشون نزدیک دونستی
منم دعا میکنم که روزی هر دوشون مواد مخدر رو ترک کرده باشن
راستی شعر جدیدت خیلی باهال بودن خیلی خوشم امد فردا با دوستام حتما نظر میدیم قالب وبت هم جالب شده
دوست داریم این ابر دیگه خیلی غافل گیر شدم خیلی عجیبی راتی خدایی ۲۴ سالته؟

سلام خوش حالم که سر زدین
چه خبر؟کم پیدایین امتحانات خوب بود؟امیدوارم موفق باشین و همیشه تو زندگی پیروز
اره بابا ۲۳ سالمه نه ۲۴ سال قالب ها اذیت میکنن اینترنت هستو این مشکلات خوشحال شدم امدین به دوستای شیطونت هم سلام برسون بای

roya دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 02:16

he he

امین پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 01:09 http://www.saba2020.blogsky.com

هر کلیک 1دلار! حداقل برداشت 1000 دلار!!! شما هرروز کلیک کنید و به تعداد کلیک ها دلار دریافت کنید برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید
http://saba2020.blogsky.com/1388/10/24/post-25/

خزان دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 08:43

سلم خوبی عزیزم چرا بلاگ رو تغییر نمیدی بهت خوش میگذره اونجا که میری برنمیگردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی دعا کن ئاسم رفتم سراغ کار البته میدونم بهم الان کار نیدن اما اگه تو دعا کنی حتما کارمجور میشه

امین دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 06:32 http://www.terafik100.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
جدا وب جالبی دارید شما می توانید به راحتی سایتت رو به هزاران بیننده معرفی کنی و باعث افزایش آمار شما و هم رتبه وب رو بین جستجو گر ها بالا ببرید. در صورت تمایل لینک خودرا بعد از قراردادن کد لینک باکس در قالب وبلاگ ارسال کنید خیلی زود ثبت می کنم این لینک باکس بسیار سبک طراحی شده است و سرعت فوق العاده ای دارد

غریب دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 08:33

سلام خوبی مسیحا کجایی پس چرا بلاگ تغییر نمیکنه؟اتفاقی افتاده؟میگم حتما جوابمو بده تو کسیو از دست دادی درسته تو تصادف کیو از دست دادی که به خاطرش با دود و دم همدم شدی؟چرا توکه اینقد همه چیزو خو میدونی رفتی سمت مواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه چرا باید جوونای خوب ما خودشونو اینطور داغون کنن

سلام
انسان در همه سطحی اشتباه میکنه و دانش زیادی هم نمیتونه جلو اشتباه کوچیک بگیره مهم الان هست غریب خیلی باهوشی همین

غریب پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 15:11

سلام خوبی چه خبر میگم راستش من جواب سوالمو نگرفتم یعنی من درست حدس زدم شما یه نفر رو تو تصادف از دست دادید اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میشه لطفا واضح جواب بدید مرسی

سلام غریب اره تو تصادف رفتش اما مهم چیزی دیگه هست که خدومو کشته بودم یواش یواش دارم زند ه ش میکنم اون روفت دیگه بر نگشت من نرفته بودم اما مرده تر بودم توکل به خدا برای بازگردانندن خودم بازم بگو متوجه نمیشی جالبی من به همینه که همیشه واسه همه تازگی دارم اخه هیچ وقت متوجه نمیشن من چی گفتم چی خواستم البته وقتی نیستم متوجه میشن که دیگه .......
رفتی جان به قربانت دوباره بیا
اما هر رفته ایی برگشت نداره

غریب یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 08:59

سلام میگم واقعا متاسفم اما یه سوال دیگه مگه تو ۲۳ سالت نیست یعنی این اتفاق دردناک کی واست افتاده؟؟نمیدونی وقتی اینو خوندم چه حالی شدم.یعنی اون الان واقعا پیش خداست؟تو خوابت بهت سر نمیزنه؟اما میدونی ادمی زنده است برای زندگی کردن پس باید به رسم زندگی تو هم زندگی کنی و سعی کنی اینده ای رو برای خودت درست کنی که اونهم در ارامش باشه.حتی اگر تو این اینده روشنت اونیکه میخوای نباشه کنارت.مواظب خودت باش

سلام غریب
به رسم زندگی زنده بمان و زندگی کن
به رسم زندگی تنهاییت را به جان بخر و دم از ناراحتی نزن
به رسم زندگی بخند به غم هایت
به رسم زندگی بشکن و صدایی نده
به رسم زندگی به باخت های به چشم پیروزی نگاه کن
بی تو مهتاب شبی باز از ان کوچه گذشتم
غریب سخته به قانون نانوشته و ناخونده بشری کنار امدن قانون دل کتاب نمیشناسه با منطق گره خورده خاطرات سهمی بزرگی از وجود ما هستن خاطرات رو فراموش کردن یعنی خودت رو فراموش کردن اما کنار میایم ادمی میتونه زود به همه چی عادت کنه غم و شادی ناراحتی و خوشحالی
موفق باشی غریب دوست داری کمک کنی درک میکنم اما کمک کردن به اینکه فراموش کنی خاطرات خیلی سخته
اون در اون اوج که هست خوش باشه

غریب شنبه 18 اردیبهشت 1389 ساعت 13:47

سلام میدونم سخته اما پس چی اخه اینطوری مطمئن باش اونم ناراحته.اگه سختت نیست میتونی واسم بگی چی شده؟چطور این اتفاق افتاده؟ماله چند وقت پیش هست این موضوع هرچند که میدونم واسه تو هنوز عشقش تازه و ناب هست

سلام غریب
رفت دانشگاه ثبت نام کنه 3سال پیش دیگه نیمد دانشگاه خدا امد مثل اینکه دانشگاه علم ادب استادش افریننده هستی ستایش کرد یاوری که بدون خداحافظی رفت و نیمد یاور همیشه مومن برو سفر سلامت غم من نخور که دوری واسه من شده عادت من اینو خوندم اونم رفت اما نگفت که دل گفت یا زبون ؟رفت رفت رفت همچی شنیدی بسه؟اره؟بگو تو که شنیدی
اما این مسائل تو رفتار روزمره تاثیر نداره بیشتر میخندم سعی میکنم تو هر جمعی باشم یواش یواش دور شم اما تا هستم میخندم این وبلاگ واسه درد دل هست از تو میشکنیم دم نمیزنیم

خزان یکشنبه 19 اردیبهشت 1389 ساعت 08:54

گلم این حرفا چیه چرا بهم چیزی نمیگی من نامحرمم و این غریهه محرم؟؟؟؟گلم الهی قربون برم کاش من جای اون میرفتم که تو اینطوری درد نکشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد