دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

خدا وقتی ادمو ساخت همه چی رویه شبه باخت

ادما اینجورن دیگه 

 گفتم یه بار ادما اینجورن دیگه          گوش ندادی بازم میگم           وصله ناجورن دیگه 

از سرنوشت گریزونن                        با عشق هم سرگردونن            

           هرجور بخوای تا بکنی        بازم دلو می رنجونن 

                          

 شرافت و عشقو وفا تو دلاشون نیست بخدا 

همش میگن دوست دارن           دروغ میگن این ادما 

                  گفتم بهت بدون هیج بهونه ای عاشق و دیونت میشن  

               

  قبول نداری ولیکن؟دشمن دیرنت میشن 

 

تو دلاشون غم ندارن        شب های بی رنگ ندارن    کلی بخوام  

 

بهت

 

بگم از شیطونم کم ندارن 

 

ادما اینجورن دیگه            گوش ندادی بازم میگم                          

 

وصله ی ناجورن دیگه 

 

خدا وقتی ادمو ساخت گمون کنم دنیا رو دنیارو باخت  گمون که نه  

 

شک ندارم هرکی بگه من دیگه باور ندارم 

 

خدا وقتی ادمو ساخت همه چی رو یه شب باخت 

                         

                    خدا خودش شاکی شده یه بنده خاکی شده 

 

کفره ولی میخوام بگم تو آدم ها یاغی شده 

                               

   خدا وقتی ادمو ساخت همه چی رو یه شبه باخت 

                                                                         مسیحا120 

roxx_maxx120

نظرات 6 + ارسال نظر
مهشید شنبه 19 دی 1388 ساعت 22:26

سلام خوبی لوسی معلوم هست چی میگی

عزیزم دوست دارم

سلام مهشید من عین حقیقت رو گفتم

شیدا یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 02:55

سلام منو دوستام هر از گاهی یه سر به وب شما میزنیم خیلی ادم عجیبی هستین هر دفعه که میایم غافل گیر میشیم اخه وب شما کاملا متغیر هست و تنوع خیلی خوبی داره اگر میشه یکم در مورد خودتون بیشتر بگین تا بشناسیم شما رو ممنون
شیدا/ایدا/لیلا/زهرا

سلام به تو و دوستات
من یه ادم مثل بقیه ادم های دیگه البته با طرز فکری متفاوت همین دیگه نمیدونم چی بگم فقط میدونم طرف هیشکی نیستم از هیچ بازی هم خوشم نمیاد منظورمو باید متوجه شده باشی
سوالی داشتین بپرسین تا جواب بدم

یوسف یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 04:18 http://www.baranebikasi.mihanblog.com

salam dash masihaye golam u behtarin pesare donya hasti shak nadaram omidvaram khoshbakht beshi dashie golam vebet ke dg harf nadare che berese be khodet dadash migam age mayeli ba ham ye veblog doros konim age mayel bodi sms bezan ta nagshasho bekeshim in sher akharie kheili khoshkele


dar saye sare hagh

بیتا یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 15:33 http://biiita1377.blogfa.com

سلام
آپم بیا

شیدا/ایدا/لیلا/زهرا پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 01:15

salam masiha
chera j maro dorst nadadin>?chand saletone>az koja?
masiha chera esm vebloget ine/?
dokhtara chizi nemifahmand?dast shoma dard nakone
ma dokhtray khofi hastima
baz montazer j hastim
khili bahaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kash to danshgah ma bodi ba in sherat va tarz fekrat miterkondi

سلام به شما ۴ نفر
من یه بار تو دانشگاه بودم نظر دادم برا ۷۰۰ پشتم بسه
من مسیحا/۲۳ ساله از اصفهان
چی باید بگم چرا این سوالات میپرسین؟
بابا بخدا منظورم به جنسیت نیست اما عشق دیگه طرفداری نداره
هوس شده عشق
توبه ها رو بشکنید امد بهاران
عاشقان غوغا کنید در دل شیدا کنید
شما گل هستین مثل بقیه ادم ها
ارزوی بهترین ها برای شما

roya سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 04:31

mikhayn shomare shenasnamasham bege shayad lazem beshe ah aha ah che soalaye bi rabti

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد