دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

عکس

www.keyvan-67.blogfa.com




حال من دست خودم نیست

دیگه آروم نمی گیرم

دلم از کسی گرفته که می خوام براش بمیرم

محبت نیاز دارم محبت تو رو

دارم خفه میشم

کاش امروز اون اتفاق نیفته دعا کردم برات

دوست دارم هم نفس

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

.

.

.

.

مرا گرم کن

آرامش بغلتو می خوام

می خوام یه دل سیر بغلت کنم و بغضمو بشکنم




Image By Pic.Blogfa.Com

Image By Pic.Blogfa.Com

Image By Pic.Blogfa.Com

Image By Pic.Blogfa.Com


 

Image By Pic.Blogfa.Com

 

Image By Pic.Blogfa.Com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد