دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

رفتی و نفهیمدی با رفتنت چی سر من امد

رفتی حالا به کی بگم خیلی دلم تنگه برات

 

عاشقانه

رفتی حالا به کی بگم خیلی دلم تنگه برات

                                      میخوام یه بار ببینمت سر بذارم رو شونه هات

                                      دوست داشتم با گلای سرخ می اومدم به دیدنت

                                      نه اینکه با رخت سیاه چشای سرخ ببینمت

                                      گلو پرپر میکنم سر مزارت

                                      تاابد بارونیه چشمای یارت

                                     رفتی افسوس گل من تو در دل خاک

                                     از تو یادگاریه چشمای نمناک

                                     پاییزغریب و بی درد اونهمه برگ مگه کم بود؟

                                     گل من رو چراچیدی؟گل من دنیای من بود

                                     گلمو ازم گرفتی تک و تنها زیر بارون

                                     حالا که نیستی کنارم میذارم سر به بیابون



.............................

برای تو

می خواهم برای تو بنویسم برای تو که هیچ وقت نیستی که ببینی غم تنهایی و بی کسی ام را 

تو نیستی که ببینی که لحظه ها بدون تو  چقدر سخت میگذرد و و ثانیه ها بدون تو در حال جان سپاری هستند چرا نمی آیی وبه تیرگی شب هایم رنگ نور نمی پاشی کاش بودی ، کاش میدانستی وسعت عشقم را ، کاش می توانستم بدون هیچ ترسی تمام عشقم را به تو فریاد بزنم ولی افسوس که تو نیستی و هیچ خبری از عشق وافرم به خود نداری من تو را می خواهم ، گرمی دستانت را ، هرم نفسهایت را وعطر تنت را من بی هیچ بهانه ایی تو را میخواهم فقط تو را چون تنها تو می توانی .... و دیگر هیچ
ولی او نمیداند که من چقدر دوستش دارم شاید مرا نخواهد با این چه کنم... ه
 


نظرات 4 + ارسال نظر
sanaz جمعه 10 مهر 1388 ساعت 14:13 http://alone111.blogsky.com

سلام من آپ کردم
بدو بیاها

وبگرد جمعه 10 مهر 1388 ساعت 17:00 http://avazeeshgh2.blogfa.com

نوشته هاتو خوندم خیلی زیبا و دلنشین.
خوشحال میشم اگه آپ کردی بهم اطلاع بدی
با آرزوی موفقیت

rahil o sooban شنبه 25 مهر 1388 ساعت 09:28

salam vebet kheili khoshgel shode eshla behtaram beshe sooban migeaksaye eshghoolane bezar.damet garm.....jigare khodamiya booooooooooos

سلام چطوری خوبی؟ممنون از نظراتت گلم سلام به سبحان هم برسون تشکر از لطف که به وب داشتن چشم اطاعت امر
مسیحا۷۱۱

راحیل شنبه 25 مهر 1388 ساعت 09:38

ممنون اینارو واسه من نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گلم من که همیشه پیشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد