دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

زندگی رو ما میسازیم یا سرنوشت؟

سلام

امروز ۲ سال هست که من وبلاگ دارم نگاه به تاریخ وبلاگ و اولین مطلب تا الان دیدم ۲ سال گذشته نگاهی به قبل انداختم دیدم این دوسال از بدترین روزهای زندگی من بوده البته ۴ ماه اخر  رو قلم بگیریم این همه مدت چیکار کردم چی بدست اوردم؟دیدم به جز خسارت زدن به خودم و بقیه هیچ کار دیگری نکردم این مدت خواستم اونجوری زندگی کنم که مردم دوست میدارن واسه دل مردم زندگی کردم نشستم تا از اسمون واسم بیاد گفتم خدایا اگر خدا هستی و وجود داری واسم منم درست کن چرا  و در چه فکری بودم که از دیدگاه مردم زندگی کردم نمیدونم عجیبه واسم وقتی به گذشته برمیگردم و به حماقت هام نگاهی میندازم از خودم بدم میاد اما خوشحالم که امروز میتونم حماقت های خودمو ببینم امروز میتونم گذشته رو در امروزم بازسازی کنم  دیل کارنگی میگه گذشته رو فراموش کن و اینده رو دفن خوب حرف سنگینی هست اما من دارم سعی میکنم بتونم امروز رو ازنو باسازی کنم با دیدگاهی از گذشته امروز که میتونم اشتباهای دیروز خودمو رو ببینم و به پیروزی امروزم تبدیل کنم سعی میکنم امروز خوب زندگی کنم از دید خودم زندگی کنم دلم رو زنده کنم به دلم بها بدم خوب زندگی کنم به جای اینکه با تغییر دید مردم تغییر کنم سعی میکنم با حرف دلم تغییر کنم خیلی وقت سایه خودم در شب ندیده بودم امروز میبینمش باهاش حرف میزنم دیگه نمیخوام از دید دیگران مهم باشم دوست دارم از دیدگاه خودم مهم باشم حتی اگر کسی بهم سلام نکرد ناراحت نباشم ترجیح میدم خودم به خودم احترام بذارم تا اینکه دیگران احترام بذارن و خودم به خودم توهین کنم یکی از دوستان وقتی بهش گفتم دوست دارم تغییر کنم ولی سخته شاید از پسش بر نیام حرف خیلی خوشکلی بهم زد و امید منو زنده کرد بهم گفت شاید تغییر کردن سخت باشه اما مطمئن باش تغییر نکردن سخت تره یه حرف مسیر زندگی منو عوض کرد من سختی هر دو رو چشیدم اما سختی تغییر در خود انسان با لذتی توام میشه که سختی مسیر رو از بین میبره امروز دارم سعی میکنم خودم رو بشناسم امروز من میفهمم از چه رنگی خوشم میاد از چه غذایی بی انکه بترسم که شاید دیگری خوشش نیاد امروز نقاب نمیزنم و دوست دارم خودم باشم و فیلمی رو کارگردانی نکنم و نویسنده ان رویا و خیال باشه امروز با واقعیت زندگی میکنم اونی که هستم نشون میدم تا اشتباهای خودم رو بیشتر ببینم زندگی من سرشار از دست رفته ها هست یه ورشکسته کامل روحی و روانی اما سعی میکنم خودمو ببخشم و به خودم فرصت جبران بدم زندگی میکنم با خدایی که تا دیروز واسم بیگانه بود و حس میکردم زندگی بی خدا جالب تر هست اما امروز میبینم خدا هست و بده و خواهد بود بلکه اون من بودم که مرده بودم و خدا رو مرده به حساب میاوردم امروز از حق انتخابی که خدا بهم داده  سعی میکنم استفاده کنم هروقت حسی در وجود من چیزی بگه و حس رو به من ببخشه میدونم که خدا داره بامن صحبت میکنه اگر حس کنم میتونم کاری رو شروع کنم و به شغلی یا هدفی برسم باور دارم خدا این توانایی رو به من داده  و میدونه که من میتونم این منم که خودم رو باور دارم یا نه حتی اگر هدف من تسخیر کل جهان باشه امروز به خیلی از حس هایی که بوجود امدن احترام گذاشتم و دیدم که میتونم البته نه دور از حقیقت بلکه همه در راه حقیقت شبهایی اخری که در شیراز هستیم و باید چند سالی رو در  اصفهان بگذرونم نمیدونم چه اتفاق هایی در انتظار من هست اما مطمئن هستم که میتونم اتفاق خوبی رو رقم بزنم میتونم با خدا باشم و گام های بلندی تو زندگیم بردارم دیگه سعی میکنم اگر چیزی از دست دادم بهتر از اون بدست بیارم از احساسات جدا شم و به واقعیت فکر کنم دلم گرفته و حس خوبی دارم اینم از اعجایب درون منه امروز من دیوانه هستم و عاقلانه رفتار میکنم تا دیروز که عاقل بودم دیوانه وار رفتار میکردم

هر ادمی خدای رو زمین هست و توانایی خدا در اون گذاشته تا به هدفش برسه

هدف از درک من میتونه رسیدن به نیازهایی که هر انسان رو به ارامش برسونه و ارامش رو از دیگران نگیره

                                                              شب اخر شیراز

                                     درک شخصی بود و میتونه کاملا اشتباه باشه شما جدی نگیرید

                                                  مسیحا                      


ID:ROXX_MAXX711


نظرات 1 + ارسال نظر
joojoo شنبه 25 مهر 1388 ساعت 09:35

salam khubi?be nazare man u aslan nabayad be nazar digaran ahamiat bedi.adama vaghti vase khodeshn zendegi konan be khodeshun iman dashte bashan zendan



pas zende basho ghashang zendegi kon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد