دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

  

 

همیشه از تنهایی میترسیدم واسه همین با همه دوست میشدم تا تنها نباشم اما شاید به جای اینکه این همه دوست پیدا میکردم یکی پیدا میکردم واسه همیشه تا مطمئن تر میشدم  اما چیزی که بترسی  سرت میاد حقیقت هست اما الان تو تنهاییم کسی رو پیدا کردم که نمیتونم بشناسمش اخه غیر قابل پیش بینی هست دوست دارم بمونه واسه همیشه واسه خودم دوست دارم بشینم باهاش صحبت کنم اما روی این کار ندارم هر بار میگم دفعه بعد اما میبینمش همه چی یادم میره پس مینویسم شاید روزی اینجا سری زد و حرف های دل منو شنید اما اگر قرار بره از خدا میخوام که ........... 

 

قرار بود نامم رنگ درد نگیرد که گرفت             قرار بود که نامم رنگ گلایه نگیرد که گرفت

 کسی نیست بگه بجای نوشتن نامه عاشق باش   

بزرگ مینویسم ارزش یک بار نوشتن دارد  

من هیچ وقت به وعده هایم عمل نکردم میدانم 

یا یاریم کن که برای تو باشم یا برای همیشه اسمم رو از دفتر مدعیانت خط بزن  

بخدا تنها انگیزه زندگی من تو هستی وگرنه بارها تیغ تیز بروی رگ لطیفم گذاشته بودم تا در این دنیا از فلاکت و بدبختی رهایی پیدا کنم و اماده  مکافات دنیا که میگن هست میشدم امیدوارم که سال اینده پشیمون نشده باشم که چرا دلم به تو خوش کردم و یکسال دیگه هم رنج کشیدم با امدنت حس کردم هنوز دنیا یه جایی واسه ما گذاشته با موندنت حس کردم منم میتونم عاشق باشم اما نمیدونی که با رفتنت چقدرمیتونی منو درهم بکوبی وگرنه در هیچ شرایطی حتی بهش فکر هم نمیکنی پس نمیگم تا هر وقت که خواستی بری حس کنی که من هم مثل تو بیخیالم تا خدانکرده حتی ثانیه ای به زور یا ترحم با من نگذرونی که دردش از رفتنت صد بارها بدتره .همیشه تو ذهنم عاشق یکنفر بودم نصف شب بلند میشدم لباس میپوشیدم موهام شونه میکردم اگر میرفتم بیرون باهاش صحبت میکردم نمیشد به دختری نگاه کنم که مبادا حس کنه دوسش ندارم همه میگفتن دیونه شدم حداکثر چهره ای که تو ساعت ها فکر کردن میومد تو نظرم چشمانی زیبا و صورتی که با شالی پوشیده شده همیشه شاکی که چرا چهره ای تو نظرم نیست میدونی چرا؟ تا بتونی چهره خودتو واسم جای اون جا بزنی سخت نیست چون فقط میخواد خودت باشی و منو واسه خودم بخوای همین سعی کن میشه اما یادت باشه که اگر بارون رو دوست داریم خودمون زیره چطر مخفی نکنیم که بارون فکر کنه ازش بدمون میاد که دیگه نیاد حرفم منظور و مفهوم داشت اما من که منظوری نداشتم شب بخیر تا ماه اینده با تشکر از ابجی راحیل و قاصدک همیشه به باد تن داده دورونا(بهاره)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد