دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

آدمک آخر دنیاست بخند

یا رب این آدم خاکی تنهاست

بلا روزگاریست
<>

 

- دوست دارم

منم

- دوست دارم ولی دارم اذیت می شم

منم

- سختمه

منم

-من سعی خودمو  کردم

منم

- بیا از هم جدا شیم

ولی آخه من دوست دارم

- منم

خوب اگه دوسم داری اگه داری گریه می کنی چرا داری می ری؟؟

- چون تحمل ندارم

پس چرا گریه می کنی؟؟ وقتی تحملم رو نداری؟؟

- چون دوست دارم

خوب چرا می خوای بری وقتی دوسم داری خوب منم دوست دارم نرو

- نمی تونم ادامه بدم زندگی جهنم شده

مگه دوسم نداری پس چرا زندگیت جهنم شده خوب منم سختمه از تو دوری ولی از این بیشتر دوری زندگیمو جهنم می کنه... خوب منم تلاش کردم... خوب منم با تو پا به پا اومدم.... چرا من خسته نشدم... چرا من گریه نمی کنم از دستت ... حتما وقتی با توام شادم.... زندگی من اصلا جهنم هم نبود ...پس چرا می خوای بری بمون... اصلا گریه هم نکن من می خوام با تو باشم... من و تو این همه خاطره داریم... اگه همدیگه رو دوست داریم دیگه چه مشکلی می تونه باشه؟؟؟

- خسته شدم .... نمی شه... اگه دوباره شروع کنیم همه چیز خرابتر می شه...

باشه اگه اینقدر تو ناراحتی و چون من دوست دارم و تو داری اذیت می شی باشه برو ولی کاش نمی رفتی

- حالم بده .... دارم می سوزم .... بدون تو می میرم... کاش بمیرم.... خداحافظ

صبر کن حداقل خووب با هم خدا حافظی کنیم... صبر کن من خداحافظی نکردم... رفتی؟؟

 

- فاصله ..... سکوت

رفت؟؟ خوب حتما باید می رفت داشت اذیت می شد.... من داشتم اذیتش می کردم.... خوب اگه من سختی کشیدم به خاطر دوست داشتنم کشیدم داشتم بهای دوستیمو می پرداختم درسته که بلد نبودم حتما همین اذیتش می کرد...کاش.... نه خوب اون حالش بد بود... یعنی بدون من بهتره؟؟؟ حتما اگه اینطور نبود بدون تو بودن انتخابش نبود....چقدر من منفی فکر می کنم .... حتما بر می گرده.... اگه برنگرده؟؟؟ .... خوب زندگی من همش همینجور بوده بقیش هم همینجور می مونه .... نمی میرم

 ولی خیلی دلم میگیره

می شکنه

تنها می شم

 

...

 آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همینجاست بخند
دست خطی که تو را عاشق کرد
شوخی کاغذی ماست بخند
آدمک خر نشوی گریه کنی
آن خدایی که بزرگش خواندی
بخدا مثل تو تنهاست بخند...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد