دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

امار وبلاگ با چه مطالبی بالا میرود؟

امار وبلاگ به چند چیز خیلی بستگی داره
1_مطالب که در وبلاگ درج میشه
2_قالب وبلاگ
3_به یه سری مطالب یا عکس های غیر اخلاقی
خوب من سعی میکنم به مطالب خوب رسیدگی کنم تا اونجایی که بتونم به ببینندگان احترام میذارم و جواب محبتی که به وبلاگ ما نظر اوردن بدم
اما قالب وبلاگ که خیلی خیلی واسه من اهمیت متاسفانه به دلیل عقب افتادن blogsky از دیگر ایجاد کننده های وبلاگ از دست من کاری بر نمی اید .چون واقعا یه قالب خوب به ادم انگیزه میده به قول یه ضرب المثل امریکایی میگه اگر دو دلار داری یک و نیم دلار اونو بابت تبلیغات هزینه کن نشونه اهمیت ضاهر هر چیزو میده مخصوصا ما ایرانی ها که واقعا ضاهر بین هستیم . اما blogsky نه کد قالب رو میگیره و نه خود ایجاد کننده قالب پیش ساخته نرمالی و راضی کننده ای داره به عنوان مثال من یه قالب به زمینه مشکی میخواستم که خودتون بهتر میدونین که عاجز هستم به دلایل ذکر شده خوب نکته 3 که اصلا حاظر نیستم وبلاگم روزی 3000 نفر در روز دیدن کنن اما از یک عکس و مطلب غیر اخلاقی استفاده کنم من یه ادم متعادل هستم و بی اطلاع در مورد دین اما بلاخره اعتقادات که دارم و همیشه سعی کردم ازاد مرد باشم و واقعا موشوق من و یاری دهنده من اصلا با همچین مسائلی موافق نیست اما در کل سعی کنید اگر همچین سایت هایی دیدن زود کلیک نکنید و فریب همچین سایت هایی رو نخورین مگر از سایت مطمئن هستید اخه راه خوبی هست واسه هک شدن شما فکر نکنید هک یعنی گرفتن ویروسی در قالب jpg و غیره پس خیلی مطمئن بشین با تشکر مسیحا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد