دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

مطالب خواندنی

دمها با هم برابرند ، اما پولدارها محترمترند . همه آدمها با هم برابرند ، اما دخترها پرطرفدارترند . همه آدمها با هم برابرند ، اما بچه ها واجبترند . همه آدمها با هم برابرند ، اما خانمها مقدمترند . همه آدمها با هم برابرند ، اما سیاهها بدبختترند و سفیدها برترند... البته تبعیضی در کارنیست . در کل همه آدمها با هم برابرند ، اما بعضیها برابرترند



اول به نام عشق و خدای عشق، دوم به نام تو، سوم به یاد مرگ"

به سوی تو گشوده ام. می دانم که در بندگی ات اهمال کرده ام و در طاعتت کوتاهی. اگر راه حیاء می پیمودم، بایستی از خواستن و دعا نمودن دست می کشیدم. اما آنگاه که شنیدم گناه کاران را به درگاهت فرا خوانده ای به امتثال ندایت آمدم و به عواطف تو، ای مهربان ترین مهربانان
-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-
افسوس... آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم و بعد... برای آنچه از دست رفته آه میکشیم

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-
آدمها با هم برابرند ، اما پولدارها محترمترند . همه آدمها با هم برابرند ، اما دخترها پرطرفدارترند . همه آدمها با هم برابرند ، اما بچه ها واجبترند . همه آدمها با هم برابرند ، اما خانمها مقدمترند . همه آدمها با هم برابرند ، اما سیاهها بدبختترند و سفیدها برترند... البته تبعیضی در کارنیست . در کل همه آدمها با هم برابرند ، اما بعضیها برابرترند

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-
یک روز عشقت را دزدیدم و برای اینکه جای مطمئنی داشته باشد آن را در قلبم پنهان کردم .غافل از اینکه روزی برای پس گرفتن آن قلبم را خواهی شکست
-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-
یه نفر تو آخرین ثانیه ها از راه رسید اون با آخرین ستاره، دست مهتابو بوسید اون ،تو اولین قرارِ عاشقی پیشم نشست اون با چشمای قشنگش غم قصه رو شکست اون همون لحظه رسید که عاشقی میخواست بمیره اون اومد تا عاشقی رونق بگیره میدونست لحظه ی دیدار منه میدونست هنوز ستاره روشنه اون سرِ ساعت عاشقی من، جوونه کرد اون منو عاشق ِ آشیونه کرد اولین قرارِ عشقو تو چشای اون نشستم آخرین شبای عشقو تو چشای اون شکستم دل من هنوز نداره اینو باور که قشنگترین بهارم، برسه لحظه ی آخر

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-
تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ... تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ... تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست .. . تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-
تنهایی بگو چگونه اسمت را بنویسم؟ وقتی اشک نمی گذارد اسمت را به همراه ستاره می نویسم چون مرا به یاد شبهای تارعشق می اندازد بگو چگونه درک کنم لحظات عاشقی را؟ بگو چگونه بعد از این تحمل کنم لحظات تنهایی را؟ با نوشتن تنهایی گریه ام می گیرد چه برسد به اینکه تنهایم بگذاری بگو چگونه احساسم رابنویسم که دیگر دلم از تنهایی و بدون تو بودن خسته شده....؟؟؟

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-

زندگی هنر نقاشی کردن است بدون استفاده از پاک کن سعی کن همیشه طوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی نیازی به پاک کن نداشته باشی.

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-
آلبرت انیشتین می گوید:
تنها یک سقوط است که جاذبه زمین مسئول آن نیست فرو افتادن در عشق









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد