دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

بیوگرافی نانسی

 

نام کامل: نانسی نبیل عجرم

شهرت: نانسی عجرم

محل تولد: الشرفیه/لبنان

تاریخ تولد: may 16th 1983

آلبوم جدید نانسی هم همین روزهادردسترس شماعزیزان قرارمی گیرد!

تاالان نامی که برای این آلبوم انتخاب شده"لو سمحک "هست اماامکانی که نام این آلبوم عوض شودخیلی زیادهست.اماآلبوم نانسی شامل۹موزیک می باشدکه دراین آلبوم نانسی ترانه هاروبادولهجه لبنانی ومصری خوانده.

نانسی این روزهادرحال فیلم برداری فیلم "احبک آه" میباشد.وهمچنین درحال فیلم برداری کلیپ جدیدش به نام "لو سمحک انت مصری" میباشد.که کارگردان هر دوی این ها نادین لبکی هستش.این روزهاشاهدتبلیغ جدید کوکاکولاازطرف نانسی هستیم.

نانسی ازسن2سالگی کارخودراباپخش آهنگ هاش ازکانال نجوم المشتکبل به کمک مادربزرگ خودکه اودیت عجرم نام دارد وخودازخوانندگان پیشکسوت هست شروع کرد!

نانسی دارای یک برادرویک خواهربه نام نادین هستش که به گفته خودش بهترین دوست اوست!

برای علاقه مندان به نانسی بایدبگم که قد نانسی ۱۶۸ cm ووزن او۵۰kgهست.نام پدرنانسی نبیل عجرم ونام مادرش ریوانداعجرم می باشد.

نانسی ساکن شهرشیلانه درلبنان است.نانسی عاشق شکلات وشیرینی وکارتون تام وجری می باشد!وهمانطورکه می دانید نانسی با کمپانی کوکاکولاهمکاری دارد.وبالاخره بخاطراین همه محاسن خوبی که نانسی داره به اون لغب سیندرلا را داده اند.

 

مصاحبه ی نانسی عجرم با مجله سیدتی

با سلام به دوستان عزیزم ، جنگ لبنان با همه ی تلخی ها و ناراحتی های که برای همه داشت صحنه های زیبای رو هم در بر داشت . صحنه های از مقاومت مردان و زنان مبارز در کنار حزب الله همیشه پیروز ، صحنه های از کمک هنرمندان به مردم ستم دیده لبنان ، صحنه های از اتحاد شیعه ، سنی ، مسلمان ، مسیحی و حتی یهود برای حفظ خاک لبنان و در این بین صحنه های از فرار برای ترس از مردن و ...

نانسی عجرم یکی از خواننده های بود که همراه تعداد زیادی از خواننده های عربی مثل نوال الزغبی ، پاسکال مشعلانی ، نیکول سابا و ... در لبنان ماند و مثل بعضی ها از ترس از لبنان فرار نکرد .

سوال : با خبر شدیم که در دومین روز ار تجاوزات اسرائیل به لبنان قصد خروج از کشورت را داشتی ، اما به یک باره منصرف شدی چرا؟

جواب : کاملادرست است ؛ قرار بود روز پنجشنبه 13ماه جاری در ساعت هشت و نیم صبح از طریق بیروت عازم اردن شوم . در بین راه منزل تا فرودگاه بناگه یکی از اعضای گروهم طی تماسی تلفنی به من اطلاع داد که فرودگاه مورد هدف قرار گرفته است که من از همان راه برگشتم.

ادامه واسه بعد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد