دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

بدترین درد زندگی چیست؟

سلام

خیلی وقته اپ نشده نظر هم خیلی کم شده یه مدت بیکار بودم و افسرده حس کردم خیلی مشکلات دارم و بیشتر از همه درد دارم از آشنایان شروع کردم با       اس مس با پرسیدن در مورد سوالم گفتم بدترین درد دنیا چیه؟

یکی میگفت قسط رسیده باشه پول نداشته باشی یکی میگفت مادر خانمت گیر بده ازدواج کنید پول عروسی نداشته باشی یکی میگفت بنزین یکی میگفت گمراهی در دین یکی گفت جشن ازدواج کسی بری که قرار بود شریک زندگیت باشه یکی میگفت خمار باشی مواد نداشته باشی یکی گفت به چیزی دل ببندی که مال تو نیست از یکی پرسیدم ببخشید اقا شما سن و سال بالایی دارین و من معمولا شما رو اکثر تو این مکان میبینم خیلی هااز مشکلات مالی گفتن یا از عشق و عاشقی اما میبینم شما این مشکلات ندارین اخه همیشه با همین روحیه و همین لباس و همین مکان میبینم.گفت این مشکلات گذرا هست و مشکل نیستن چون فراموش میشن و وقتی میگذرن مشکل بعدی میاد میبینن قبلی همچین مشکلی نبود که بزرگ میدیدن حالا تو بگو بزرگترین درد چیه؟گفتم نمیدونم گفت دنبال چی میگردی؟ سرم پایین بود حوصله نداشتم دلم از همه گرفته بود با خونسردی و ارومی گفتم اینم نمیدونم گفت جوانی و بیشتر از جوانی گام برداشتی اما دردت کم دردی نیست متوجه نشدم نگاش کردم با بی ادبی و شوخی گفتم هااااااااااااااااااااااااا؟خندی ملیحی اما با غم شدید گفت درد بدی هست ندونی دنبال چی هستی و بدتر از اون اینکه دنبال چیزی بگردی که نیست همه عمرم دنبال عشق مجازی بودم که وجود نداشت حالا منم دیدم چیزی از دنیا میخوام که وجود خارجی ندارم همه عمرم از خدا چیزی طلب کردم که نیست و نداشتنش و نرسیدن به اون رو به نامردی خدا ربط میدادم اما امروز میدونم خدا خوب بوده و مشکل من داشتم دوگانگی و سردرگمی عجیبی دارم انقد که دارم به بهانه درس از شیراز میرم شمال نیاز به باز پروری ذهن دارم به کمال حقیقی رسیدن مشکل اما دور از دسترس نیست راه های رسیدن به خدا زیاده ما دنبال راه نرسیدن بودیم شاید اگر انقد دچار تفاوت ها نمیشدم سالیان عمرم را به هدر نداده بودم من یک روز از عمرم هم دوست دارم

دردی به بزرگی چیزی که وجود نداره و طلب کنی نیست

امروز امید رو زنده کردم بعد از یاس به امید رسیدن شیرین هست بعد از عشق مجازی به عشق حقیقی رسیدن جالبه بعد از اینکه دلیل همه مشکلات خودتو نادانی خودت ببینی تلخه اما روز های خوبی داره

                                                                                درک شخصی

                                                       مسیحا                          صولتی

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد محمدزاده جمعه 7 آبان 1389 ساعت 05:31 http://3.linknegar.com

","
سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم
||:;_>/:_:"

شیدا جمعه 7 آبان 1389 ساعت 14:18

سالم مسیحا جان

مثل همیشه شیرینی بیان رو میشه تو قلم شیوات احساس
کرد.

با شروع هر صبح فکر کن تازه به دنیا آمدی ، مهربان باش و دوست بدار شاید که فردایی نباشد.

قعطا اگه همه ی ما به این جمله ایمان داشتیم دنیا اینجور نبود و راه های حقیقی رسیدن به خدا که برای هر شخص به تعداد همه ی انسان های دنیاست بیشتر از دنیای مجازی نمود پیدا
میکرد.

واقعا ازت ممنونم که با دید باز و دور از احساسات کاذب شخصی مطلب می نویسی.

مطالبی که شاید حرف و درد دل من و خیلی از جوون های دیگه مثل من باشه.

خوشحالم از اینکه مسیحای عزیزم به رغم همه ی دلتنگی هاش نماینده ی من و امثال من برای بیان گفته ها و نه گفته های زندگیه.

آرزوند موفقیت روز افزونتم.

سلام
ممنون از شما دوست عزیز
چشم با همین دید به زندگی نگاه میکنم
بازم تشکر از شما امیدوارم وبلاگ لیاقت این همه محبت شما رو داشته باشه

نرگس دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 14:52

واقعا عالی بود

حرف دل منو خیلی از دوستانمو زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد