دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

خبر ازهالیوود

براد پیت و آنجلینا جولی سریال می سازند

images/20071023/Pitt-Jolie.jpg

 براد پیت و آنجلینا جولی دو ستاره معروف هالیوود که با یکدیگر ازدواج کرده اند، یک سریال تلویزیونی با موضوع فعالیت‌های بشردوستانه برای شبکه تلویزیونی HBO می‌سازند.
به گزارش هالیوود ریپورتر، پیت و جولی علاوه بر تهیه‌کنندگی، تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه تلویزیونی را نیز برعهده دارند.
این سریال که هنوز عنوان مشخصی ندارد به مسائل سیاسی و پشت پرده سازمان‌های بین‌المللی که در خصوص مسائل بشردوستانه فعال هستند، می‌پردازد.
اسکات بورنز که نگارش طرح این درام تلویزیونی را برعهده داشته است، در امر تهیه‌کنندگی نیز به یاری پیت و جولی خواهد پرداخت.
بورنز پیشتر در زمینه نگارش فیلمنامه اولتیماتوم بورن و تهیه‌کنندگی فیلم یک حقیقت ناخوشایند فعالیت داشته است.
ساخت این سریال از سال 2003 یعنی زمانی که جولی داستان برادران فراسو را خواند، برایش به یک دغدغه هیجان‌انگیز تبدیل شد. این درام درباره زندگی مصیبت‌زدگان در کشورهای مختلف ـ که متحمل صدمات از جنگ شده‌اند ـ است.
براد پیت به همکاری ادوارد نورتون مدتی است به فعالیت و سرمایه‌گذاری در شبکه HBO پرداخته است و تاکنون سریال کوتاه و ده ساعته‌ی ای درخصوص مسائل جغرافیایی به تولید رسانده‌اند.
فیلمنامه این سریال، براساس کتابی از استفن اف امبروس نوشته شده است. از آخرین فعالیت‌های سینمایی این زوج هنری می‌توان به حضور جولی در فیلم یک قلب توانا و تهیه‌کنندگی فیلم قلب توسط پیت اشاره کرد.

 

هری پاتر نامزد جایزه بافتا شد

images/20071023/Harry-Potter.jpg

فیلم «هری پاتر و محفل ققنوس» بیشترین تعداد نامزدی را برای جوایز فیلم "بافتا" انگلیس به خود اختصاص داده است.
به گزارش ورایتی ، فیلم «هری‌پاتر و محفل ققنوس» که پنجمین فیلم اقتباسی از سری رمان‌های "جی.‌کی رولینگ" است، نامزد جایزه بهترین فیلم و همچنین جایزه بهترین فیلم منتخب کودکان، که تنها جایزه مردمی جوایز بافتا است، شد.
همچنین بازی ویدیوئی ساخته شده بر اساس فیلم پنجم هری پاتر، در بخش‌ بازی‌های ویدیویی جوایز بافتا، که برای اولین‌بار راه‌اندازی شده است، نامزد اصلی محسوب می‌شود.
در بخش بهترین فیلم، همچنین فیلم انیمیشن «پاهای شاد»، «Flushed Away» و «پلی به سوی ترابیتیا» حضور دارند.
گفتنی است: این مراسم روز 25 نوامبر در هتل هیلتون لندن برگزار خواهد شد. سال گذشته فیلم «هری پاتر و گلوله آتش» در بخش کودکان به عنوان اثر برتر انتخاب شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد