دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دخترا تو رابطه دوستی کم میارن یا پسرا؟

با سلام مسیحا

من 3 بار در سن و سال پایین به رابطه ها دوستی رو اوردم که هربار از سری قبل بیشتر ضربه خوردم هربار دنبال مقصر میگشتم و جالب اینجا بود که اصلا خودمو مقصر نمیدونستم و میگفتم مقصر دخترا هستن و دنبال کیس جدید میگشتم اما یه شب به این موضوع فکر کردم که آیا منم مقصر بودم؟ خوب منم مقصر بودم اما مقصر اصلی نه من بودم نه اون بلکه این رابطه خیلی پیچیده هست نه آدم ها این رابطه ها یه سری اخلاقیات مشترک به ادم ها میده مثلاحس تنوع طلبی که بعد از مدتی که از طرف مقابلت خوبی میبینی حس میکنی شاید نفر بعدی از این بهتر باشه و همین دلیلی میشه که خیلی راحت اونی که دوست داریم رو به پایین ترین قیمت ممکن بفروشیم و دلایل دیگر البته خیلی وقتها میشه تقدیر و خواست خدا رو در نظر بگیریم چون همه ادم ها نردبان یکدیگرن و وقتی خدا میبینه یه مشکل داری که نیاز به کمک داری و از انجا که تو مشکلات جنس مخالف بعضی وقتها میتونه تاثیر بیشتری داشته باشه یه نفر سر راه شما قرار میده و وقتی میبینه یه جورای به خودبینی رسیدی وقت جدایی میرسه و اون لحظه هست که شاید موندن اون بعد از یه تاثیر موفق تاثیر کاملا منفی به زندگی شما برسه اون لحظه ها زمانی هست که چیزی از خدا به زور میخوای و تو کار خدا دخالت میکنیم دقیقا زمانی که باید از خدا تشکر کنیم بابت کمکش با خدا کل میندازیم که تو باعث گوشه گیری من شدی البته بعضی وقتها یه جور جدایی پیش میاد که کسی مقصر نیست مثلا مرگ وقتی مرگ کسی از راه برسه جدایی امد اگر بشه به این فکر کرد که شاید قبل از مرگش که قبل تعیین شده خدا خواسته یا ما چیزی به اون بدیم یا اون درسی به ما بده به نظر من نه دختر نه پسر مقصر نیستن البته هوس رو فراموش نکنین که بزرگترین علت جدایی میتونه باشه که مقصر خودمون هستیم که نتونستیم بشناسیم و دلبسته شیم درک شخصی من اینه که تو رابطه های دوستی پل های پشت سرمون خراب نکنیم و فکرنکنیم دیگه به کسی نیاز نداریم و دیگه دنیای ما کامل شده و میتونیم زندگی جدیدی با دوست جدید به پا کنیم که روزی با رفتنش همه چی خراب شه اگر وارد همچین روابطی شدیم سعی کنیم وابستگی یا دلبستگی بهش بها بدیم و زود قاطی رابطه نشه تا بتونیم راهی واسه برگشت بذاریم تا با امدن یا رفتن کسی زندگی ما دچار اختلال نشه این متن کاملا درکشخصی هست و میتونه کاملا اشتباه باشه 

                                                                          مسیحا id:roxx_maxx77

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 21:50 http://www.shahreshab.blogsky.com

دوست من سلام
حرف شما کاملا درسته.روی سخن من با ادم هایی که به مشکلات اطرافشون بی توجهن به جاش برای بقیه دل میسوزونن.
ازینکه به وبلاگ من سر میزنید ممنونم.
علاقه مندم با شما تبادل لینک کنم.و خوشحال می شم بعد از هر آپ زحمت بکشین بهم خبر بدین آپ کردین.
موفق باشین.

فرشته چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 21:52 http://www.anjel.blogsky.com

سلام
به نظر من این دوستی ها و رابطه ها نباید وجود داشته باشه
چون به قول خودت که گفتی آدم تنوع طلب میشه و اگه مهربونی و خوبی ببینه فکر میکنه پس بهتر از اینم می تونه باشه پس عشقی که لازمه ی زندگی مشترک و همسر هست نمی تونه وجود داشته باشه
و لذت های زودگذر جای لذتهای بزرگتر رو میگیره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد