دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

مریم حیدر زاده

من می گم بهم نگاه کن
تومی گی که جون فداکن
من می گم چشمات قشنگه
تومی گی دنیا دورنگه
من می گم دلم اسیره
تو می گی که خیلی دیره
من می گم چشماتو واکن
تومی گی منو نگاه کن
من می گم قلبم رونشکن
تومی گی من میشکنم من
من می گم دلم روبردی
تومی گی به من سپردی
من می گم بمون همیشه
تومی گی بدون نمی شه
من می گم تنهام می زاری
تومی گی طاقت نداری
من می گم تنهایی سخته
تو می گی این دست بخته
من می گم خدابه همرات
تومی گی چه تلخه حرفات
من می گم که تاقیامت
برو زیبا به سلامت

شیوا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد