دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

خبر

مرگ عجیب نوجوان شانزده ساله در هاله‌ای از ابهام!

<خودکشی> یا <قتل>؛ فرضیه‌های پیش روی کارآگاهان جنایی پلیس استان؛
گروه حوادث- کشف جسد پسر شانزده ساله‌ای، تنها پنج روز پس از قهرش از خانه در یک مخروبه در روستای <چنار سوخته> کوهین، پلیس را با پرونده جنایی پرابهام دیگری رو به رو ساخت.
ساعت 11 صبح پنج‌شنبه دوم شهریور ماه امسال، ماموران پاسگاه پلیس کوهین که از طریق تماس تلفنی برخی از اهالی روستای <چنار سوخته> از مشاهده جسدی در این روستا مطلع شده بودند با عزیمت به محل، در داخل یک خانه مخروبه در حاشیه روستا با جسد نوجوانی حدوداً 16 ساله مواجه شدند که به صورت تاق باز بر زمین افتاده و گذشت زمان باعث فاسد شدن جسد شده بود. شماری از اهالی روستای <چنار سوخته> نیز که مورد تحقیق پلیس قرار گرفته بودند، از هویت این نوجوان ابراز بی اطلاعی کردند. در همین حال‌، ماموران که در جستجوی لباس‌های جسد موفق به یافتن هیچ گونه کارت یا نوشته‌ای برای شناسایی هویت یا نشانی از او نشده بودند، در بررسی‌های اولیه خود در محل کشف جسد به تعدادی قرص <ترمادول> دست یافتند که به نظر می‌رسید می‌بایست ارتباطی بین مرگ نامشخص پسر نوجوان و این قرص‌ها وجود داشته باشد.
در حالی که تحقیقات ماموران پاسگاه پلیس کوهین برای شناسایی هویت پسر شانزده ساله و چگونگی مرگ نامشخص او به جایی نرسیده بود، با دستور مقامات قضایی محلی، پرونده برای بررسی‌های بیشتر به پلیس آگاهی استان ارجاع شد. کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی که براساس دستورات مقامات قضایی، مسوولیت پیگیری پرونده به منظور شناسایی هویت این نوجوان و علت مرگ او بر عهده آنان گذاشته شده بود با نخستین مرحله از رسیدگی به این پرونده پر ابهام، با دو فرضیه؛ خودکشی یا قتل رو به رو شدند. کشف قرص‌های <ترمادول> در زیر و کنار جسد احتمال مرگ ناشی از خودکشی را قوت می‌بخشید.
کارآگاهان جنایی پلیس که در بررسی‌های اولیه خود برای شناسایی هویت پسر نوجوان از طریق مشخصات افراد مفقود شده در داخل استان به بن‌بست رسیده بودند، در گام بعدی خود، پوشه‌ی رایانه‌ای مشخصات فقدانی‌های (ناپدید شدگان) خارج از استان را مورد بررسی قرار دادند. در جریان این مرحله از بررسی‌ها بود که کارآگاهان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد پسری با همان مشخصات ظاهری جسد کشف شده، پنج روز قبل از کشف جسد، محل سکونت خود را در تهران ترک و ناپدید شده است.
دستیابی به این اطلاعات کافی بود که در تماس با خانواده نوجوان ناپدید شده، هویت دقیق جسد مشخص گردد. براساس یافته‌های پلیس، جسد متعلق به نوجوان شانزده‌ ساله‌ای به نام <وحید> بوده که در بیست و هشتم مردادماه به دنبال یک مشاجره لفظی با پدر و مادرش، محل سکونت خودش را در تهران ترک کرده و به ویلای ییلاقی خانوادگی‌شان در حاشیه روستای <چنار سوخته> کوهین می‌رود. خانواده خاله <وحید> که از حضور او در ویلای خانوادگی مطلع می‌شوند، تلفنی موضوع را به پدر و مادرش اطلاع می‌دهند.
تنها ساعتی پس از اطلاع پدرو مادر <وحید> از حضورش در ویلا، او به طرز مشکوکی ناپدید می‌شود و پسر خاله‌اش که پس از 24 ساعت پیگیری به هیچ ردی از <وحید> دست نمی‌یابد خانواده او را در جریان قرار می‌دهد و آنان که از شنیدن این خبر به شدت نگران شده بودند به سرعت خود را به روستا رسانده و جستجوی خود را برای پیدا کردنش آغاز می‌کنند تا این که، کشف جسدی در داخل یک واحد مسکونی مخروبه در روستای <چنار سوخته> و تماس کارآگاهان پلیس با این خانواده، پرده از مرگ عجیب <وحید>، پنج روز پس از آن‌که او خانه را به حالت قهر ترک و به روستا آمده بود، بر‌می‌دارد.
در همین حال، سرهنگ محمدی، رییس پلیس آگاهی استان در تماس خبرنگار ما با تایید این خبر، خاطرنشان ساخت: <گرچه احتمال این که وحید به قتل رسیده باشد در حال حاضر بسیار کم است و شواهد موجود در پرونده و بررسی‌های اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی نیز از احتمال خودکشی او حکایت می‌کند، با این حال، بررسی کارآگاهان برای مشخص کردن علت دقیق مرگ همچنان ادامه دارد>.
به گفته رییس پلیس آگ----------اهی استان، جسد <وحید> برای انج--------ام کالبد شکافی و تعیی----------------ن علت قطعی مرگ به پزشکی قانونی منتقل گردیده و تا اعلام نتیجه کالبد شکافی و سم شناسی نمی‌توان نظر قطعی در این مورد ابراز داشت.
این در حالی است که؛ برخی از ابهامات موجود از جمله چگونگی دستیابی <وحی----------------د> به ق--------رص‌های <ترمادول> و علت تعیین یک مخ--------روبه برای دست زدن به خودکشی و باقی نگذاشتن دست نوشته‌ای از خود، در پرونده پرابه----------------ام مرگ <وحید> همچنان باقیمانده که ک----------------ارآگاهان می‌کوشند با ادام------------ه پیگیری‌های تخصصی خود، پاسخی روش----ن برای آنها بیابند.


از گوشه و کنار استان:

بار دیگر حریق در پژو 405
قزوین- نقص فنی در سیستم سوخت‌رسانی خودروی 405، بار دیگر حادثه آفرید. ساعت 15 و 30 دقیقه دوشنبه گذشته، یک دستگاه خودروی پژو 405 به رانندگی فردی به نام <صادق> که در حال عبور در لاین شمالی اتوبان قزوین- کرج بود، به طور ناگهانی از قسمت موتور دچار حریق شد که با حضور ماموران آتش‌نشانی، آتش بدون هیچ گونه صدمات جانی خاموش گردید. گفتنی است؛ نقص فنی در سیستم سوخت‌رسانی خودروی مذکور تاکنون به آتش‌سوزی ده‌ها خودرو از این نوع منجر شده است.

مرگ دلخراش در مینودر
قزوین- آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی در مجتمع گلستان شهرک مینودر جان پیرزن 70 ساله‌ای را گرفت. بعدازظهر شنبه گذشته، وقوع آتش‌سوزی در مجتمع گلستان (واحدهای مسکونی فرش پارس) شهرک مینودر به مرگ دلخراش پیرزن هفتاد ساله‌ای که به تنهایی در یکی از واحدهای مسکونی این مجتمع زندگی می‌کرد، انجامید. ماموران امدادی با فرو نشاندن زبانه‌های آتش، با جسد کاملاً سوخته این پیرزن که در داخل اتاق خوابش بر زمین افتاده بود، مواجه شدند. تاکنون هویت پیرزن و علت بروز آتش مشخص و اعلام نشده است.

پخش کراک در حمام!
قزوین- متصدی یک حمام عمومی به اتهام پخش هرویین فشرده (کراک) توسط پلیس دستگیر شد. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان، صبح پنج‌شنبه گذشته، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر که از توزیع موادمخدر توسط فردی به نام <منوچهر> در یکی از حمام‌های عمومی قزوین باخبر شده بودند، پس از آن‌که با جستجوی کمد شخصی او تعداد زیادی پلاستیک قیچی شده برای بسته‌بندی مواد و یک دستگاه ترازوی دیجیتالی کوچک کشف کردند، متصدی حمام را دستگیر و در بازرسی بدنی از او مقدار هشتاد و پنج گرم هرویین فشرده (کراک) به دست آوردند. تحقیق پلیس از این عامل توزیع موادمخدر ادامه دارد.

مرگ بر اثر سقوط از درخت‌
البرز- مردی که برای چیدن میوه به بالای درخت رفته بود، بر اثر سقوط جان خودش را از دست داد. ظهر یک‌شنبه گذشته، <هاشم> 54 ساله که برای چیدن میوه باغش در روستای شترک به بالای درختی رفته بود، به علت نامعلومی دچار سقوط از درخت شد و با وجود انتقال سریع او به بیمارستان شهیدرجایی قزوین، بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. براساس گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان، چگونگی وقوع این حادثه تحت پیگیری ماموران پلیس است.

اتومبیل حامل قاچاق به مقصد نرسید!
قزوین- جوانی که قصد حمل یک محموله قاچاق گیرنده‌های ماهواره‌ای را به تهران داشت، در راه به دام پلیس افتاد. به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان، ساعت هشت و 45 دقیقه صبح یک‌شنبه گذشته، ماموران گشت پلیس آگاهی به هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه اخذ عوارض اتوبان قزوین- رشت به یک دستگاه اتومبیل آردی مشکوک شدند. ماموران پلیس با متوقف ساختن این خودرو، در بازرسی از آن تعداد 85 دستگاه رسیور و 50 عدد ال‌ان‌بی قاچاق را کشف کردند. گفتنی است؛ <فرهاد> 26 ساله راننده آردی که قصد انتقال این محموله قاچاق از ابهر به تهران را داشت، نیز دستگیر شده است.

سرعت زیاد حادثه آفرید
قزوین- واژگونی خودروی پراید یکی از سرنشینان آن را به کام مرگ کشانید. به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان، صبح جمعه گذشته، سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، یک بار دیگر حادثه آفرید و این بار یک دستگاه خودروی پراید به رانندگی فردی به نام <علی> در بلوار آیت‌ا... خامنه‌ای و در مقابل شرکت آلومتک پس از برخورد با جدول حاشیه خیابان، واژگون شد. در جریان این حادثه، راننده و دو سرنشین پراید مجروح شدند که با انتقال مجروحان به بیمارستان شهیدرجایی، یکی از آنان به نام <محمدحسن> به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

انبار بنزین قاچاق لو رفت!
قزوین- انبار بنزین قاچاق در یکی از روستاهای اطراف قزوین توسط پلیس شناسایی و کشف شد. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان، صبح دوشنبه گذشته، ماموران کلانتری 21 محمودآباد در جریان یک عملیات در روستای نظام‌آباد موفق به شناسایی و کشف یک انبار دپوی بنزین قاچاق شدند. در این عملیات، ماموران پلیس با بازرسی از منزل فردی به نام <شهرام> 650 لیتر بنزین قاچاق را در داخل سه بشکه کشف کردند. گفتنی است؛ صاحب‌خانه نیز که به اتفاق فردی به نام <رضا> بی‌خبر از اقدام ماموران پلیس، سرگرم استعمال موادمخدر بود، به همراه مقداری تریاک بازداشت شده است.

سمند جان عابر پیاده را گرفت‌
قزوین- برخورد شدید سمند با عابر پیاده در جاده پرحادثه قزوین- رشت، جان او را گرفت. به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان؛ ساعت 5 بامداد یک‌شنبه گذشته، مردی به نام <حاجی رضا> که در حال عبور از عرض جاده پرحادثه قزوین- رشت در داخل روستای آقابابا بود، به علت برخورد شدید با یک دستگاه خودروی سمند زردرنگ جان خود را از دست داد. با انتقال جسد مرد عابر به سردخانه، تحقیقات پلیس پیرامون چگونگی وقوع این حادثه مرگبار آغاز شده است. گفتنی است؛ محور قزوین- رشت از داخل روستای آقابابا، هرازگاهی باعث حوادثی از این دست شده و اعتراضات اهالی را نیز نسبت به این وضعیت، برانگیخته است.

کشف سلاح‌های غیرمجاز در دامداری‌
تاکستان- ماموران پلیس در جستجوی یک دامداری به دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز دست یافتند. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان، ماموران پلیس به دنبال دستیابی به اطلاعاتی که نشان می‌داد فردی به نام <کریم> صاحب یک دامداری اقدام به نگهداری غیرمجاز سلاح در محل کار خود کرده است، با هماهنگی مقامات قضایی این شهرستان، محل دامداری وی را در جاده اصلی تاکستان به اسفرورین مورد بازرسی قرار دادند و در نتیجه موفق به کشف دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 15 تیر فشنگ شدند. در گزارش پلیس اشاره‌ای به دستگیری عامل نگهداری این سلاح‌ها نشده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد