دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

درد دل

خیلی دوست دارم

بازم شب شدو این دل بیقراره

دلم طاقت دوریتو نداره

ببخشید عاشق پر اشتباهو

به قلب خسته جون بده دوباره

آخه چطور دلت امد تنهام بذاری

تو بازی زمونه جام بذاری

تو بی من بری من بی تو میمرم

آخه شدی بودی عزیزترینم

شبو ابرپاره پاره یه آسمون

داره واسم یه ریز می باره

رفتی حالا اشک خیس ابرا

گریه هاتو یاد من می اره

نگو چشات داره منو دیونه می کنه

با آسمون داره منو هم خونه می کنه

دل میگه طاقت موندن نداره

دیونه یه بیقرار

تقدیم به کسی که خیلی دوستش دارم اما ...May love shiva

نظرات 1 + ارسال نظر
شیوا دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 01:08

سلام واسم خیلی سخت فارسی نوشتن اما اینو بدون منم خیلی دوست دارم و سایتت هم خیلی قشنگه بهت تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد