دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

یه سوال؟

سلام

شما اونی که دوستتون داره انتخاب میکنید یا اونی که دوستش داری؟

بی شک میگیم اونی که دوستمون داره اما نه همه ما در تلاشیم که اونی که میخواهیم به دست بیاریم به نظر من یکی از دلایلی که عشق از یاد همه رفته همینه میگی نه . منو قبول نداری دکتر شریعتی چی؟

میدونی چی میگه؟

اونی که ما دوستش داریم اون ما را دوست نداره و اونی که مارا دوست داره ما دوستش نداریم و اونی که ما دوستش داریم و اونم مارا دوست داره به رسم ائین و بازی روزگار به هم نخواهیم رسید

به این فکر کنید که کی شما را دوست داره؟ و شما کیو دوست دارید؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ایران ایندیا شنبه 7 مهر 1386 ساعت 16:00 http://www.iranindia.blogsky.com

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی داری،به منم سر بزن خیلی ممنون
اگه از مطالب وبلاگم خوشت اومد منو به لیستت اضافه کن راستی نظر هم یادت نره همونطور که من نظرمو گفتم.

مرسی عزیزم
وبلاگت خیلی ملسه موفق باشی

گنج7دریا دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 00:34 http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد