دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

متن وعکس ......................( شیوا)

اگه کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش نه آفتاب چون هردوشون مهمون زود گذرند. پس براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی

 

گفتی: عاشقمی گفتم: دوستت دارم گفتی: اگه یه روز نبینمت میمیرم گفتم: من فقط ناراحت میشم گفتی: من به جز تو به کسی فکر نمی کنم گفتم: اتفاقا من به خیلی ها فکر می کنم گفتی: تا ابد تو قلب منی گفتم: فعلا تو قلبم جا داری گفتی: اگه بری با یکی دیگه من خودکشی می کنم گفتم: اگه تو بری با یکی دیگه من فقط دلم میخواد طرف رو خفه کنم حالا فکر می کنی فرق ما اینهاست؟ نه فرق ما این هست که تو دروغ گفتی و من راستش رو گفتم

 

 

دلبر که توان بست که دلدار نباشد.غم با که توان گفت که غمخوا نباشد.ای صاحب دل خانه دل مسکن یار است.این خانه نشیمنگه اغیار نباشد.زاهد چه گشایی در دکان ریا را..اکنون که تو را رونق بازار نباشد.گریان شدم ازدیدن رویش که به خورشید..در چشم توانایی دیدار نباشد..تا هست سر شوق گلستان جوانت..دل ا هوس دیدن گلزار نباشد..از ماه جهان تا به جمال تو چه گویم..خورشید بدین جلوه رخسار نباشد

 اشلی سیمپسون

 

 

وقتی تو رو از دست دادم، اشکی نریختم! چون تموم اشکهام رو برای بدست آوردنت ریخته بودم

 

اگه تو دنیا قرار بود جای چیزی باشم ، دوست داشتم جای اشکات باشم ، تو چشمات متولد می شدم، روی پلکات جون می گرفتم ، روی گونه هات جاری میشدم و رو لبانت میمردم

 

 

غریبه ای دیروز. آشنای امروز و فراموش شده ای فردا.پس در آشنایی امروز مینگرم.تا در فراموشی دنیا یادم کنی!

 

10000 دستگاه ریو 1000 کیلومتر اسکناس 100واحد اپارتمان 10 صندوق طلا . . . . . .فدای یه تار موی تو عزیزم

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 15:47 http://www.javidnet.com

سایت باحال و توپی داری اگه میشه یه سری هم به سایت من بزن و آخرین پست من راببین و بخش لینکستان را هم ببین یه لینک هم به سایت من بزن - Http://www.javidnet.com

مرسی اقا هادی چشم حتما منتظر نظرهای بعدی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد