دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

اسسسسسسسسسسس مسسسسسسسسسسسسسس و شعر

نازنینـــــــــــــــــــم !

بی تو اینجا نا تمام افتاده ام

پخته ای بودم که خام افتاده ام

گفته بودی تا که عاقلتر شوم

آه ، می خواهی مگر کافر شوم

من سری دارم که می خواهد کمند

حالتی دارم که محتاجم به بند

کاشکی در گردنم زنجیر بود

کاشکی دست تو دامنگیربود

عقل ما سرمایه دردسر است

من جهان را زیر وبالا کرده ام

عشق خود را در تــــــو پیدا کرده ام

من دگر از هر چه جز دل خسته ام

عهد یاری با دل دل بسته ام

بر لب تو خنده مجنونی ام

خنده تو رنگی از دلخونیم !

بی تو اینجا نا تمام افتاده ام

پخته ای بودم که خام افتاده ام

گفته بودی تا که عاقلتر شوم

آه ، می خواهی مگر کافر شوم

من سری دارم که می خواهد کمند

حالتی دارم که محتاجم به بند

کاشکی در گردنم زنجیر بود

کاشکی دست تو دامنگیربود

عقل ما سرمایه دردسر است

من جهان را زیر وبالا کرده ام

عشق خود را در تــــــو پیدا کرده ام

من دگر از هر چه جز دل خسته ام

عهد یاری با دل دل بسته ام

بر لب تو خنده مجنونی ام

خنده تو رنگی از دلخونیم

.......

اس ام اس خفن1
شب های هجران را سحر کن/ به عشق خود دلم را شعله ور کن/در این شبهای سرد بی ترنم لبانم را پر از شیر و شکر کن/دل ما چشم در راه تو مانده است سفر را ای پرستو مختصر کن
اس ام اس خفن2
دقایقی تو زندگیت هست که دلت برای کسی اونقدر تنگ میشه که دلت میخواد اونو از تو رویات بیرون بکشی و توی دنیای واقعی با تمام وجوت بغلش کنی
اس ام اس خفن3
پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت بیچاره از این عشق سوختن آموخت فرق منو پروانه در اینست پروانه پرش سوخت ولی من جگرم سوخت
اس ام اس خفن4
اگه تونستی پر کلاغ ها رو سفید کنی برف رو سیاه کنی یه بوسه به آتش بزنی یه نفس عمیق زیر آب بکشی اون موقع من می تونم تو رو فراموش کنم
اس ام اس خفن5
برای عشق تو در قلبم سه کوه ساختم اولی کوه وفا دومی کوه صداقت سومی....... کوهی که هر وقت بهم گفتی دوست ندارم از اون بندازمت پایین
اس ام اس شعری 1
دوستی شوخی سرد آدمهاست بازی شیرین گرگم به هواست واسه کشتن غرور من و تو دوستی توطئه ثانیه هاست
اس ام اس خفن6
هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند
اس ام اس خفن7
مهربانی را در نگاه منتظر کودکی دیدم که آبنباتش را به دریا انداخت تا اب شیرین شود
اس ام اس خفن8
یک بار برای دیدن دریا قدم به ساحل گذاشتی... اما امواج دریا هزاران بار برای بوسیدن قدمگاهت تا روی ساحل پیش آمدند. دلم برات تنگ میشه اما هزاران بار بر قدمگاهت بوسه میزنم
اس ام اس خفن 9
یگه یار نمی خوام وقتیکه می بینی عشق دوروغه چراغش بی فروغه آخه وقتی که وفا نیست عشقو عاشقی چیست؟؟؟؟؟؟
اس ام اس خفن10

اگه یه روز رفتی و برنگشتی بهت قول نمیدم منتظرت میمونم اما ازت یه خواهش دارم وقتی اومدی یه شاخه گل رو قبرم بزاری
اس ام اس شعری2
هر کسی هم نفسم شد دست آخر قفسم شد. من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد. اون که عاشقانه خندید خنده های من دزدید زیر چشمه مهربونی خواب یک توطئه میدید

اس ام اس خفن11
ای که دور از من در یاد منی ، با خبر باش که دنیای منی ، شادیت شادی من ، غصه ات غصه من ،قلب من خانه ی تو ،خانه ات قبله ی من
اس ام اس خفن12
افسوس ..... آن زمان که باید دوست بداریم ، کوتاهی می کنیم. آن زمان که دوستمان دارند، لجبازی می کنیم. وبعد........ برای آنچه از دست رفته آه می کشیم.
اس ام اس خفن13
من تو دنیا چهار چیز رو دوست دارم . تو اسمون خدا رو تو زمین خودم رو تو ی خودم قلبم رو توی قلبم تو رو
اس ام اس خفن14
پاییز غریب و بی رحم اون همه برگ مگه کم بود گل من رو چرا چیدی گل من دنیای من بود
اس ام اس خفن15
می گویند زندگی زیباست و بهار را گواه می اورند و من می گویم زندگی زیباست اگر باور های پاک را باور داشته باشیم
اس ام اس شعری3
زندگی پژمردن یک برگ نیست
بوسه ای در کوچه های مرگ نیست
زندگی یعنی ترحم داشتن
با شقایقها تفاهم داشتن
اس ام اس خفن16


شیمی نخوندم , ولی می دونم اگه عشق نباشه ملکول های هیدروژن و اکسیژن نمی تونن اینقدر محکم همدیگه رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد ...
اس ام اس شعری4
بودیم و کسی پاس نمداشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم
قدر آینه بدانیم در آن روز که هست
نه در آن روز که افتاد شکست
اس ام اس شعری5
کنار آشنایی تو آشیانه می کنم فضای آشیانه را پئر از ترانه می کنم کسی سوال می کند به خاطر چه زنده ای و من برای زندگی تو را بهانه می کنم

اس ام اس خفن17
زمان بارش باران دلم از غربت خورشید میگیرد و روز آفتابی هم دلم بی تاب ابری تلخ و باران زاست. خدایا من به دنبال چه میگردم؟

اس ام اس شعری6
بیا افتاده ایم در خانه ای سرد. کنارم دفتری رویش پر از گرد. به رویش شاعری تنها نوشته. شبی ای آشنا برگرد برگرد

اس ام اس خفن18
شاید آن درگران در دستان من عطر تن تو باشد. با تو می گویم از عشق با تو می گویم از مهربانی صادقم با تو.آرزوی دیرین من با صدایی رسا فریاد می کشم: دوستت می دارم تا بی نهایت.

اس ام اس شعری7
دیگه یار نمی خوام وقتیکه می بینی عشق دوروغه چراغش بی فروغه آخه وقتی که وفا نیست عشقو عاشقی چیست؟؟؟؟؟؟
اس ام اس شعری19
ول به نام عشق، دوم به نام تو، سوم به یاد مرگ. بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا تو و عشق، یا من و مرگ.
اس ام اس شعری8
رزویم این است/نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد/نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز/و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی/ آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد/ و تو را دوست بدارد هر آن اندازه که دلت می خواهد

.......

گنج قارون نمی خوام ، مال فراوون نمی خوام مگه زوره آقا جوون ، تخت سلیمون نمی خوام برج و ویلا نمی خوام ، اینقدر اصرار نکنین خونه ی شیش طبقه تو پیچ شمرون نمی خوام! آره این زیلوی پاره واسه زیر پام بسه فرش ابریشمی و قالی کرمون نمی خوام ! کارت سوختم مال تو ، این باک خالی ما ل من ! من از این سهمیه های مفت و ارزون نمی خوام ! وقتی این معده نمی دونه چی هست معنی گوشت؟ من دیگه جوجه و شیشلیک و فسنجون نمی خوام ! گر چه این غول گرونی منو انداخته ز پا بد جوری زار و مریضم ، ولی درمون نمی خوام ! بریدن ناف منو با قیچی گریه و غم! واسه اینه که می گم پسته ی خندون نمی خوام ! تا که من پله های ترقی رو تی می کشم صحبت از زن نکنین ، من سر و سامون نمی خوام! پست و منصب چی چیه وقتی که من کار ندارم؟ وقتی من خر ندارم ، پس دیگه پالون نمی خوام! پول میگن چرک کف دسته ، آره درست می گن وقتی این دستا تمیزه ، دیگه صابون نمی خوام! من هنوز خیلی جوونم ، هنوز آرزو دارم ولی هر چیزی رو از شما چه پنهون ، نمی خوام من فقط آرزومه یک دونه احمدی نژاد! بقیه اش ما ل تو من چیزی بجز اون نمی خوام!

نظرات 1 + ارسال نظر
ستایش چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 22:42

خیلی قشنگ بود مخصوصا شعر آخریه موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد