دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

مصاحبه با حامد ملکیان

 

معاون گروه مارشال - مدرن:

About Me : http://360.yahoo.com/Hmlekian

 

سلام به همه ی مارشالیزم های گل گروه!

اول از همه تشکر می کنم از امیر حجوانی که با ایمیل دیشب خودش همه ی حقایق و جریانات پیش اومده که عین خود واقعیت بود رو درباره گروه سابق من (طهرون) گفت

و بعد هم تشکر میکنم از تیم ایمیل سندر های مارشال - مدرن که به من روحیه دادند و واقعا

لطف خودشون رو به من ثابت کردند مثل : مهدی آذر مهری (Mr.Photo) علی پزشکی (Kaveh_66)و شما عزیزان مارشالیزم که با ایمیل های تبریک درباره قبول شدن من در دانشگاه و مدیریتور شدنم در گروه مارشال - مدرن ایمیل من رو بمبباران مارشالی کردید... از همین جا از همتون تشکر میکنم و دستان تک تک شما رو میبوسم و امیدوارم من هم بتونم محبت و ارادت خودم رو به شما ثابت کنم.

چند تا مطلب مهم بود که خواستم به عرضتون برسونم:

1- مطلب اول از این قرار هست که با ایمیل دیشب امیر حجوانی در گروه مارشال - مدرن درباره

افشای حقیقت , دوباره هکر پست گروه طهرون صبح دیروز گرخید و اسم گروه دزدی رو برای بار

سوم به دلیل ترس از خارج شدن عضو های گروه عوض کرده به نام iranto0p که یاهو دیگه اسم Iran4Ever رو نشناسه تا شما عزیزان نتونین از اون گروه کثیف عضویت خودتون رو لغو کنید..!

خوب اشکالی نداره من دوباره اسم جدید گروه رو برای شما گذاشتم که از اون گروه خارج  شید تا یک زمانی ایمیل های ویروسی و زرد برای شما ارسال نشه و میل باکس شما رو بی جهت پر نکنه!

نحوه خارج شدن از گروه iranto0p :

 شما به آدرس iranto0p-unsubscribe@yahoogroups.com یک ایمیل خالی بفرستید تا از این گروه بصورت اتوماتیک خارج شوید تا براتون ایمیلهای Spam و ویروسی ارسال نشه...

************************

جالب اینجاست که ما هر وقت آدرس بیرون آمدن از این گروه دزدی که در حال حاضر به اسم iranto0p هست رو اعلام کردیم این هکر پست و ترسو اسم گروه رو عوض کرده! لول

تا حالا اون هکر کثیف حدود7-8 بار آدرس بیرون اومدن از گروه مارشال رو اعلام کرده , در صورتی که ما حتی برای یک بار هم اسم گروه رو عوض نکردیم و هیچ کسی از عضویت ما خارج نشده !! این نشان اعتماد شما به ما و مارشال - مدرن با بیش از 4 سال سابقه کار در گروه های اینترنتی رو داره!

اما بعد از ایمیل من اگر فردا صبح دیدید که باز این هکر ، جون زن و بچه و خاله و دایی و جد و آباد شما رو قسم خورد که ایمیلش رو بخونید تعجب نکنید ! لول

اون هکر پست که ارزش حرف زدن هم نداره بعد از دیدن ایمیل امیر در گروه مارشال , ایمیلی در گروه iranto0p زده و عکسی گذاشته و عنوان کرده که امیر حجوانی عزیز هم چنین ایمیلی به من زده و پشت سر من (حامد) حرف زده که من این رو تکذیب میکنم چون اون زمانی که هکر ایمیل رو فرستاد من با امیر حجوانی در تجریش بودیم و داشتیم به ریش این نامرد بی وجدان میخندیدم... جالبه اون داره میگه امیر پشت من حرف زده و این رو نمیفهمه که مردم چشم و عقل برای قضاوت دارن و میدونن که ما 4 سال هست که باهم همکاریم و دوست ... و اون عکس از ایمیلی که گذاشته بود یک عکس ساختگی بیش نبود!!

 فتوشاپ هم به درد همین مواقع میخوره دیگه !!

امیر نسخه اصلی ایمیلهایی که هکر براش فرستاده بود و در ایمیل دیروزش به اونها اشاره کرده بود رو برای اثبات حرفش نگه داشته تا اگر کسی اون نسخه ها رو خواست براشون FORWARD کنه .... اما این هکر بد بخت رو اگر شما نسخه اون ایمیلی رو که با فتو شاپ درست کرده ازش درخواست فوروارد کنید هیچ جوابی برای شما نخواهد داشت .... لول مگر اینکه یک ایمیل کپی Paste کنه و آدرسش رو دستکاری کنه که خب خود شما فرق ایمیل فورواردی و ایمیل Copy Paste رو میدونید ....

ادعای دیگه ای که این نگون بخت داشته این بوده که گروه دختران ایران (IRANIAN GIRLS) رو هک نکرده!!! که من نمیدونم این آقا مهدی (هکر دو زاری با آی دی Mehdi_908) این دروغ هارو از کجاش در میاره!! لووول

شما اگر به مدیر گروه دختران ایرانی یعنی خانم هستی احمدی ایمیل بفرستید صحت هک گروهش رو توسط این آدم تایید میکنه :

Miss_Hasti777A@Yahoo.Com

و در آخر هر ایمیلی که از این به بعد در این گروه کثیف ارسال شد شما نیازی به خواندن اون ایمیل ندارید چون همش بالکل دروغ محض هست و من از همین جا همه ی اون ها رو تکذیب میکنم...

اینم آی دی هکر : Mehdi_908

و این هم ایمیلش : Group.Iran@Yahoo.Com

جهت ابراز علاقه شما مارشالیزم ها به ایشون!

 

راستی یه جوک توپ رو هم نوشته بود که جشن مهرگان رو ما برای سوء استفاده جنسی از شما داریم برگزار میکنیم !!! )))))))))))) تا حالا این مدل سوء استفاده رو ندیده بودیم !!

 فکر کنم خود ایشون خاطره بسیار بدی از سوء استفاده جنسی در دوران کودکیشون داشتن که انقدر هجو و شعر رو به زبون خودش خوب بلده بگه ... )))))))

حالا دروغ های دیگه ای هم عنوان کرده ... اما میدونم الان اکثر شما روزه دار هستید و فعلا خارج از حوصله شماست که در مورد یک مرده انقدر بحث کنیم ....

اما نحوه خارج شدن از گروه iranto0p :

 شما به آدرس iranto0p-unsubscribe@yahoogroups.com یک ایمیل خالی بفرستید تا از این گروه بصورت اتوماتیک خارج شوید تا براتون ایمیلهای Spam و ویروسی ارسال نشه...

**********************

2- بگذریم..... یک سوپرایز بزرگی به غیر از سوپرایز بزرگ مارشال - مدرن که قبلا اعلام شده بود برای طهرون گروپی ها داشتیم که خب حالا که اکثر طهرونیها هم اینجا عضو شدن به زودی این مورد رو هم اینجا اعلام خواهیم کرد

 اسم این سوپرایز رو میزاریم سوپرایز مارشال 2 که تا چند هفته دیگر  بعد از اعلام سورپرایز شماره 1 اعلام خواهد شد.

منتظر باشید... :

Marshal Surprise Two.... Comming So0on After Marshal Surprise 1 !!!

******

با تشکر از شما که وقت گذاشتید و این ایمیل رو خوندید.

 

حامد مالکیان - معاون گروه مارشال - مدرن

ایمیل من ~> Hmlekian@Yahoo.Com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد