دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

ببین من چی میگم

سلام

من میخواستم حرف دلم را بزنم ببینید اما مجبور نیستین باور کنین

من میگم پست ترین موجود دنیا دختره و خر ترین موجود دنیا پسره و نامردترین خدا

 

دختر موجودی کثیف که واسه شهوت خودش همکار میکنه با خانواده اش که نزدیکترین افراد به ان هستن خیانت میکنه و با پسر رفاقت میکنه غیر از هوس چی میتونه باشه؟ خودمونو توجیح نکنیم از روی احساست حرف نزنیم پدر و مادر و برادر از روی اعتماد خواهرشون را ازاد میذارن و این موجود پست واسه امیال و هوس خودش همه چیز فراموش میکنه و به خودش رسیدگی میکنه .زحمات پدر،محبت های مادر و غیرت برادر همه فدای هوس .نگین ما واسه هوس نیست نگین رفاقت سالم نه خودتون توجیح نکنین یک بار فکر کنین و ببینید دلیل دوستی چی میتونه باشه؟ چه کاری دوست پسر شما میتونه انجام بده که برادر شما نمی تونه انجام بده بله فقط هوس بله پس نگین نه سعی کنیم خودمون گول نزنیم چرا همیشه دروغ میگیم بله چشم و گوش ما بسته شده کور شدیم منظور من همه شما نیستین بعضی از شما از برگ گل پاک ترین و به خودتون افتخار کنین همه لعنت به انهایی که خیانت پیشه کردن

 

پسر موجودی که خودشو خیلی عاقل و بالغ میدونه و کسی که فکر کنه چیزی شده سخت در اشتباه هست  خوب خرا شما چرا دنبال دختر زندگی خودتونو خراب میکنید چرا؟

چرا فکر میکنین تکیه گاه زندگی شما دختره دختری که به خانواده اش خیانت میکنه به شما نمیکنه ؟ شاید حق با شماست به همین خیال بمونین خودتون به انراه زدین و گم شدین تو دنیا خودتون پیدا کنین هنوز دیر نشده اما نه پس چیکار کنید با هوستون اره؟ درسته ارزش داره خر باشیم اما عشق کنیم اخ به ما که عشق ما به سکس هست خیلی عقب هستیم از دنیا جالب میدونی کجاست که ادعا ما خیلی زیاده و فکر میکنیم متمدن ترین انسانها ایرانی ها هستن اما به نظر من بی فرهنگ ترین ادم ها ایرانی ها هستن

 

خدا بله خدا من میخوام از خدا انتقاد کنم گناه هست اره ؟ باشه ما که ثواب نداریم اینم روی گناه ما خدا چرا فکر میکنی عقل کل هستی؟ من باور ندارم خیلی خطا میکنی خیلی تبعیض بین بندهات قائل میشی یکی سیاه و یکی سفید یکی خوشکل و یکی زشت بله پولدار و فقیر معلومه که فقیر مجبئر واسه سیر کردن شکم بچه هاش دست به خیلی کارا بزنه که دوست نداره و خودفروشی کنه وای وای چشماتون باز کنید بعد همه ما محاکمه میشیم این انصافه؟ نه نیست دقت کردین خیلی از ادمهایی که دارن زندگیشون میکنن خدا انها را از روی زمین بر میداره  اما مثل من نه باید باشم و ببینم  من که میخواهم از دنیا برم نمیرم چرا؟ بله این خواست خدا هست واقعا خنده داره انصاف ،عدل الهی وای دست بردارین از این حرفا خدایا یکم بیشتر فکر کن ببین این صلاحه یا نه؟ خودتو گول نزن من اگر حرف بزنم کفره ؛کافرم چون نباید حرف بزنی باید بگی خدایا دمت گرم مرسی

من نمیتونم با خدا حرف بزنم ؟ نمیزنم بیخیال

                                                                                          ارشیا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد