دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

متن عشقولانه (وای وای نظر بده) و جوککککککککککککککککک

وقتی خاطره های آدم زیاد میشه دیوار اتاقشون پر عکس میشه اما همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی عکسشو به دیوار بزنی


انگاه که با دستانت واژه ی عشق را بر قلبم می نوشتی سواد نداشتم اما به دستان تو اعتماد داشتم حالا سواد دارم اما دیگر به چشمانم هم اعتماد ندارم


گر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند! اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست! اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد


بیشتر از اینکه بهت بگه دوست دارم میگه مواظب خودت باش، پس مواظب خودت باش


گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست بین من و عشق توولی فاصله ای نیست گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست گفتی که کمی فکر خودم باشم و آنوقت جز عشق تودر خاطر من مشغله ای نیست رفتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت بگذار بسوزد دل من مساله ای نیست


دیدم که تو دریایی و من رود شدم در وسعت چشمان تو محدود شدم آن روز که در آتش عشق افتادم سر سبز تر از آتش نمرود شدم


دوست واقعی مانند تاکسی میمونه که تو روزای بارونی کمیاب میشه


از یه دیونه میپرسن چرا دیونه شدی میگه من یه زن گرفتم که یه دختر 18 ساله داشت دختر زنم با بابام ازدواج کرد پس زنم مادر زن پدر شوهرش شد دختر زن من پسری زایید که داداش من ونوه زنم بود پس نوه منم بود پس من پدر بزگ داداشم شدم زن


من یک لیوان چای داغ را به تو ترجیح میدهم چون چای فقط زبانم را میسوزونه ولی تو دلمو میسوزونی...


معادله جالب: از سن خودت 20 سال کم کن. باقیمانده رو با 7 جمع کن. اگه عدد زوج بود با 1 جمع و اگه فرد بود از یک کم کن. اگه رنگ تیره رو دوس داری ضرب در 3 کن واگه رنگ روشن رو دوس داری ضربدر 3.5 کن. نتیجه نهایی رو ول کن . حال خودت چطوره


 

میدونی وقتی خدا داشت بدرقه ات می کرد بهت چی گفت ؟جایی که میری مردمی داره که می شکننت نکنه غصه بخوری من همه جا باهاتم . تو تنها نیستی . توکوله بارت عشق میزارم که بگذری، قلب میزارم که جا بدی، اشک میدم که همراهیت کنه، ومرگ که بدونی برمیگردی پیشم


رشتی نصفه شب بلند میشه آب می خوره میگه: سلام بر حسین یه نفر از زیر تخت میگه : سلام عباس آقا


ازترکه می‌پرسن: پارسال روز زن چه کادویی به زنت دادی؟ میگه: بردمش کیش. میگن: ای ول بابا، دمت گرم، خوب حالا امسال چیکار می‌کنی؟ میگه: میرم میارمش


یکی آزمایش ایدز میده، جواب مثبت بوده، میگه: عجب دوره و زمونه‌ای شده، آدم به دستای خودش هم نمیتونه اعتماد کنه


دروغ پسرانه : 1. خیلی میخوامت(ماشاالله پسرها همه رو میخوان) ?.همیشه به یادتم(مخصوصا موقع لالا) ?.تا اخرش با هاتم(ولی از یه نوع دیگش) ?.غیر تو به هیچکسی فکر نمیکنم(اره جون عمت) ?.من بهت اعتماد کامل دارم(مخصوصا در حین تلفن پشت خطی داشته باشی) ?.تا حالا با هیچ دختری انقدر صمیمی نبودم(به جز خواهرم) ?.دوستت دارم(دروغ سال ??)(که مد شده


یه گنجشکه با موتور تصادف میکنه از هوش میره ،وقتی به هوش میاد میبینه تو قفسه ،تو سرش میکوبه میگه بیچاره شدم ،موتوریرو کشتم .


الهی مورچه گازت بگیره شامپو بره تو چشمات مگس بره تو گوشت اگه قراموشم کنی!!!!!


خروس و خر و سگ تصمیم گرفتند از ایران فرار کنند. وقتی علت فرارشون رو پرسیدند، خروس گفت: اینقدر ساعت عقب و جلو میشه که نمیدونم کی باید بخونم! سگ گفت: نفهمیدم، من باید بگیرم، 110 باید بگیره، بسیج باید بگیره! خر گفت: توی این مملکت، نفهمیدم من خرم، ترکا خرن، لرا خرن


عبارت «کلاه سرت گذاشتن تا زانو» یعنی چه؟ الف) فروش پراید دوگانه سوز بدون مخزن. ب) قول تحویل ال نود تا پس فردا. ج) تحویل پژو جی ال ایکس با یک مأمور آتش نشانی در صندوق عقب. د) من مادرم مریضه، کارت سوختتو بده، چند لیتر بنزین بزنم! هـ) سهمیه‌بندی لغو شد، باکتو پرکن


در ادامه ی طرح امنیت اجتماعی،حوزه ی علمیه قم اعلام کرد:برای تسریع در شرعی شدن روابط دختران و پسران،طرح آخوند نا محسوس اجرا می شود


ترکه داشت اظهار نظر میکرد: این جلال آل احمد که هی ازش تعریف میکنن، فقط یه کتاب خوب نوشته که اسمش بوف کوره. یکی گفت: بوف کور که مال صادق هدایته! ترکه گفت: دیگه بدتر، یه کتاب خوب داره، اونم صادق هدایت براش نوشته!؟


لره با خوشحالی به دوستش میگه بالاخره این پازل رو بعد از ? سال حل کردم . دوستش میگه: ؟ می گم 2 سال زیاد نیست : نه بابا رو جعبه اش نوشته 4 تا 7 سال


قدرت دید خانومها :یه تار مو را روی کت شوهرشون می بینند اما چراغ تیر برق کوچه شون را هنگام ‏رانندگی نمی بینند


بوسه اختراع طبیعت است برای هنگامی که کلام قادر به بیان احساسات نیست


می دونی من دوست دارم، من عاشقتم، من برات می میرم، می خوام ببوسمت....... رو هم دیگه چند تا میم داره؟؟؟؟؟


ترکه میره بانک وام بگیره، ضامن نداشته، منفجر می شه


ثمره عمر آدمی یک نفس است و آن نفس از برای یک همنفس است گر نفسی با نفسی هم نفس است آن یک نفس از برای عمری بس است


می دونی کی می فهمی دنیا دو روزه ؟ وقتی اونی که دوستت داره بهت می گه تا آخر دنیا باهاتم


 

بیمار خنده های تو ام ؛ بیـــــــــــــــــــشتر بخند خورشید آرزوی منی ؛ گرمـــــــــــــــــــــتر بتاب


اگه چشمات پرسید بگو ندیدمش... اگه گوش هات پرسید بگو نشنیدمش... اگه دستت لرزید بگو مال سرماست... اما اگه دلت لرزید به خودت دروغ نگو دوستش داری


آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم ... آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم ... ... و بعد ... برای آنچه از دست رفته آه میکشیم


نمی پرسه تو کی هستی؟ عشق فقط میگه: تو ماله منی . عشق نمی پرسه اهل کجایی؟ فقط میگه: توی قلب من زندگی می کنی . عشق نمی پرسه چه کار می کنی؟ فقط میگه: باعث می شی قلب من به ضربان بیفته . عشق نمی پرسه چرا دور هستی؟ فقط میگه: همیشه با منی . عشق نمی پرسه دوستم داری؟ فقط میگه: دوستت دارم


اگر دیدی مردی را به سوی زندان می برند ، در دل خویش بگو : چه بسا او از زندانی تنگ و باریکتر می گریزد .و اگر مستی را دیدی با خود بگو :کسی چه می داند ، چه بسا او مست شده تا چیزی زشت تر از مستی را ترک گوید


لره تلویزیون رو روشن میکنه. کانال 1: قرآن. کانال 2: قرآن. کانال 3: قرآن. کانال 4: قرآن. کانال 5: قرآن. کانال 6: قرآن. پا میشه تلویزیون رو میبوسه میذاره رو طاقچه


میگن خدا به اندازه دل هر کس بهش نعمت میده .. پس دل تو باید خیلی بزرگ باشه که خدا من رو بهت داده


شکسپیر می گوید بدترین گناه این است که به کسی که تو را راستگومی پندارد دروغ بگویی


ترکه داشته با یه خره تخته نرد بازی میکرده بهش میگن چرا داری با خر بازی میکنی ترکه میگه : همچینم خر نیست , دو هیچ جلو ههِ
 -------------------------------------------------------------------------------------------

 
 
این روزها ، انسان قیمت همه چیز را می داند ، ولی ارزش هیچ چیز را نمی داند . اسکار وایلد


دوست دختر ترکه واسش پی ام میذاره شب بیا خونمون خالیه ، ترکه خوشش میاد سند تو آل میکنه


همه ی مداد رنگی ها مشغول بودند..به جز مداد سفید..هیچ کسی به او کار نمی داد..همه می گفتند:{تو به هیچ دردی نمی خوری}..یک شب که مداد رنگی ها..توی سیاهی کاغذ گم شده بودند..مداد سفید تا صبح کار کرد..ماه کشید..مهتاب کشید..و آنقدر ستاره کشید که کوچک وکوچک و کوچک تر شد...صبح توی جعبه ی مداد رنگی..جای خالی او..با هیچ رنگی پر نشد


یکی محبت می کنه و یکی ناز می کنه ! اونی که ناز می کنه همیشه محبت می بینه اما اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست


هیچ وقت نذار هر رهگذری که رد میشه رو دلت یادگاری بنویسه چون بعدا پاک کردنش خیلی سخته


سکوت می کنم. سکوتم رضایت نیست حجمی بزرگ از فریاد است که بستری برای حضور نیافته


مجبور نیستی سریعتر از کوسه ای که دنبالته شنا کنی. فقط کافیه از نفر کناریت سریعتر باشی


دلم گرفته از ادمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن،از ادمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون ماله تو نیستن،از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی افتاب میشه همه چیز یادشون میره


ما این قدر خود دوست هستیم که وقتی می بینیم بر کسی مصیبتی ، بیماری ، فقری ،... وارد می شود نخستین واکنش روانی که ما نا آگاهانه داریم ، این است که پیش خود می گوییم " باز خوب است که این مصیبت بر من فرو نیامد


باید خریدارم شوی تا من خریدار شوم از جان و دل یارم شوی تا عاشق زارت شوم من نیستم چون دیگران بزیچه ی بازیگران اول به دام آرم تو را،آنگه گرفتارت شوم


تو بارانی من باران پرستم تو دریائی من اواج تو هستم اگر روزی به پرسی باز گویم تو من هستی و من نقش تو هستم


ماه به خورشید میگه این آدمها چه بی جنبه اند، خودشون هر شب می افتند رو هم ماچیزی ، نمیگیم،ولی ما سالی یکبار که رو هم می افتیم همه با دوربین نگاهمون میکنند


 

ترکه داشته یکی رو بدجور میزده و هی داد میزده کمک کمک! بهش میگن بابا تو که داری اینو می زنی، تو چرا کمک می‌خوای؟ میگه آخه این گفته اگه بلند شم لهت می کنم


دو چیز را فراموش نکن: یاد خدا و یاد مرگ.دو چیز را فراموش کن : بدی دیگران در حق تو و خوبی تودر حق دیگران چهار چیز را نگه دار : گرسنگیت را سر سفره دیگران، زبانت را در جمع ، دلت را سردر نماز .چشمت در خانه ی دوست


 

خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشنا شی اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جدا شی خیلی سخته یه غریبه به دلت یه وقت بشینه بعد اون بگه که هرگز نمیخواد تو رو ببینه


 

از کسی که دوسش داری ساده نگذر چون ممکنه دیگه کسی رو مثل اون دوست نداشته باشی.واز کسی که تورو دوست داره بی تفاوت عبور نکن چون ممکنه دیگه کسی تو رومثل اون دوست نداشته باشه



خون که قرمزه رنگ عشقه .....اشک که بی رنگه درد عشقه


ازش پرسیدم چقدر دوستم داری گفت به اندازی شکوفهای بهاری و چه راست می گفت چون شکوفهای بهاری مهمون دو روزه هستند


از کسی که دوسش داری ساده نگذر چون ممکنه دیگه کسی رو مثل اون دوست نداشته باشی.واز کسی که تورو دوست داره بی تفاوت عبور نکن چون ممکنه دیگه کسی تو رومثل اون دوست نداشته باشه


بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست. آواره شدن ,حکایت سختی نیست. از پاکی اشکهای خود فهمیدم . لبخند همیشه راز خوشبختی نیست


نفست را به باد بسپار تا عطر خوشه لبانت را در هوایه ابریه عشقم به ساحله دلم برساند تا باز دوباره مزه ی عشقی سوزان را در کنار این ساحله بی پایان و دریایه خروشان بر خاطرم داغ زند آفرودیت


خانم ها مثل فلز یاب هستند هر وقت که از جلوی مغازه ی طلا فروشی می گذرن واکنش نشون می دن

              جدی                                          نگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد