دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

بازم sms بدو تا قدیمی نشدو .........نظر یادت نره.......

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اس ام اس از هر چی
اگه از کنار خر رد شدی ار ار کرد بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده ...!!!
((بهت تبریک می گم-خیلی به هم میاین!!!))
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خوبه ادم یکی را دوست داشته باشه نه به خاطر اینکه نیازش رو برطرف کنه نه به خاطر اینکه کس دیگری رو نداره نه به خاطر اینکه تنهاست و نه از روی اجبار بلکه به خاطر اینکه اون شخص ارزش دوست داشتن رو داره
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فریاد من از داغ توست     /        بیهوده خاموشم مکن
حالا که یادت میکنم          /       دیگر فراموشم نکن
همرنگ دریا کن مرا         /         یکبار معنا کن مرا .......
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تو ندانستی چه می خواهم زتو               /            من نگفتم  که بمان  یا که برو !
 من فقط می خواستم شمعی شوم       /             تا بسوزم جان خود را نزد تو
تو ولی از آتشم ترسیدی و رفتی و           /            گفتی که : برو ! نه من نه تو
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

من نشانی از تو ندارم، اما نشانی ام را برای تو می نویسم: در عصرهای انتظار،به ‏حوالی بی کسی قدم بگذار خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های ‏تنهایی شو کلبه ی غریبی ام را پیدا کن ، کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب ‏آرزوهای رنگی ام! در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو! حریر ‏غمش را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق عصاره ی انتظار پشت ‏دیوار دردهایم نشسته
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ا
هیچ کس اشکی برای ما نریخت       /         هر که با ما بود از ما می گریخت
چند روزی هست حالم دیدنیست       /        حال من از این و آن پرسیدنیست
گاه بر روی زمین زل می زنم               /         گاه بر حافظ تفاءل می زنم
 حافظ دیوانه فالم را گرفت                  /          یک غزل آمد که حالم را گرفت:
 ما زیاران چشم یاری داشتیم           ***       خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خداوندا! اگر بخواهم آنچه در ذهن دارم با تو بگویم، هزاران جلد کتاب می شود ولی آنچه در دل دارم یک جمله بیش نیست: دوستت دارم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زن به شوهرش میگه : می خوای دفتر یادداشتت باشم تا همیشه همراهت باشم ؟ مرد : عزیزم سر رسیدم باش تا هر سال عوضت کنم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از بنده خدا می‌پرسن: وقتی امام زمان بیاد چی میشه؟ بنده خدا میگه: همه چیز خوب میشه، همه نمازخون میشن، همه مهربون میشن، همه پولدار میشن، میشه مثل زمان شاه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

میدونی M T N ایرانسل یعنی چی؟

یعنی مردم تلفن ندیده

ترس از عشق، ترس از زندگی است، آنان که از عشق می گریزند، مردگانی بیش نیستند

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

آرزوی 4 حیوان:
جوجه تیغی:نازش کنن
پاندا:عکس رنگی بگیره!
گوسفند:خلوی وانت بشینه
خر:نمی گم داغ دلت تازه نشه!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای چشم خاموشت بمیرم . کنار چشمه ی نوشت بمیرم .نمیخواهم در آغوشت بگیرم . که میخواهم در آغوشت بمیرم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چیه ؟؟ فکر کردی اس ام اس جدیده؟
یا فکر کردی کارت دارم؟؟؟
نه بابا فقط میخواستم بگم دوستت دارم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست

حاجت به بیان نیست که ارزوی تو پیداست

.من تشنه یک لحظه تماشای تو هستم

افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست ..............

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گفتمش بی تو چه میباید کرد ؟ / عکس رخساره ی ماهش را داد

گفتمش همدم شبهایم کو ؟ / تاری اززلف سیاهش راداد ..

وقت رفتن همه رومیبوسید / به من ازدور نگاهش راداد ..

یادگاری به همه داد و به من... / انتظار سرراهش را داد



وقتی از همه چی خسته شدی وقتی حس می کنی همه درها به روت بسته شده وقتی دلت پر از غم و غصست تا جایی که می تونی دستات رو به طرف آسمون بلند کن و با تمام توانت بزن تو سرت
تو لحظه لحظه خوشی هایم صدای غم است وبا تو غم ها برایم بهترین خوشی ها ای زیبای که هرگز تو را فراموش نمی کنم فرامو شم نکن


خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد : او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد . او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد . او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد 



 
آرامش در زندگی بهترین چیزه پس بیا به آرامش فکر کنیم به عشق به زندگی به بهشت به زیبایی به جهنم به درک به تو چه به من چه برو اعصاب ندارم


مرگ از زندگی پرسید چرا من تلخم و تو شیرینی؟ زندگی در جواب گفت : چون من دروغم و تو حقیقت



یه ضرب المثل چینی میگه حرفای دخترا روباور نکن حرفای پسرا رو اصلا گوش نکن.



یک نصیحت بشنو از من کاندرآن نبود غرض :
 گر خواهی که نبینند رفیقان هنرت را بر خیز و بکش سیفون بالای سرت را



مهم نیست که قشنگ باشی قشنگ اینه که مهم باشی حتی برای یه نفر...........



حالا می دونی فرق تو با توپ چیه ؟ .توپ رو باید شوت کرد اما تو خودت شوووتی !!! 
 شباهت مردها با ایرانسل 1- خیلی ارزون هستند 2- زیاد اعتبار ندارند 3- دل خوش کنندند 4- هیچ وقت آنتن نمیدن 5- کلاستو اساسی میارن پایین اصلا میدونی چیه مال بد بیخ ریش صاحبش


سلام،میدونی رفیق؟ اگه حماقت وجود نداشت دانایی هم معنی نداشت. اگه زشتی نبود زیبایی هم بی معنی بود. میبینی؟ دنیا به تو هم نیاز داره


 قصه از کجا شروع شد.... از چت و میل شبونه.... از پی ام دادن تو روم و.....یه سلام عاشقونه.... آن شدم به مهربونی....تا بگم با تو می چتم.... تا بگم بمونی آنلاین....ای فرند لیست قشنگم...... بازم آف عاشقونه....ایمیل های بی نشونه....ا ین یاهو کاشکی ....همین جوری بمونه.... بازم آف عاشقونه....ایمیل های بی نشونه..... این یاهو کاشکی .....همین جوری بمونه


زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق راآفرید دیوانه نیست عشق ان نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته  به یادش باشی



بزرگترین ارزوم اینه کوچکترین ارزوت باشم



تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند



ای کاش که معشوق ز عاشق طلب جان می کرد، تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی !!!!!!!



دعای خانم ها : خدایا به من عشق بده تا همسرم را دوست بدارم ؛ صبر بده تا تحملش کنم ؛ اما قدرت نده که می زنم لهش می کنم


با سیم ناز مژهات یه عمر گیتار میزنم
نگاهتو کوک نکنی من خودمو دار میزنم
 چشات اگه رو پنجره طرح ستاره نزنن
دست خودم نیست دلمو به درو دیوار میزنم



این همه خونی که دنیا در دل ما می کند
 جای ما هر کس که باشد ترک دنیا می کند
هر زمان گویم که فردا ترک دنیا می کنم
 تا که فردا می رسد امروز و فردا می کنم
  عشق تو توی قلبم مثل یه افغانی می مونه که از ایران بیرون نمی ره مثل نذیر شنبه که از خونه شکوه بیرون نمی ره


شرکت تا‍‍ژ اعلام داشت که به علت فوت مشیکینی دیگر مشکین تاژ تولید نمیکند


دستی نیست تا نگاه خسته ام را نوازشی دهد . اینجا ، باران نمی بارد... فانوسهای شهر، خاموش و مُرده اند . دست های مهربانی ، فقیرتر از من اند...! نامردمان عشق ندیده ، خنجر کشیده اند بر تن برهنه و بی هویتم ! دلم می خواهد آنقدر بنویسم تا نفسهایم تمام شود


 ای که دور از من در یاد منی ، با خبر باش که دنیای منی . شادیت شادی من . غصه ات غصه ی من . قلب من خانه ی تو . خانه ات قبله ی من


 جیگرم! نفسم! عشقم! نازم! زندگیم! خوشگلم! ماهم! فدات بشم! بمیرم برات الهی !!! بهتره دیگه از کنار آینه برم کنار


 کاش در قاموس غصه ها معنای سنگین لبخند گم نمی شد.... کاش قلب هامان آنقدر خالص بود که دعاها قبل از پایین آمدن دست ها مستجاب می شد


 کوچولو ، موچولو ، لولو ، مولو ، هلو ، نونو ؛ این پیغام صرفا برای غنچه کردن لبهای شماست و فاقد هرگونه ارزش قانونی دیگر میباشد



من زندگی ایی را خواسته ام که کسی نتواند خلاصه اش کند زندگیی مثله موسیقی


  سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد تندیس زیبایی نخواهد شد از زخم تیشه خسته نشو که وجودت شایسته تندیسی زیباست


شخصی مشغول شستن ماشینش بود. ازش پرسیدند: «چرا از پلاک ماشین شروع کردی؟» جواب داد: «آخر دفعه قبل که ماشین می‌شستم، وقتی به پلاکش رسیدم، دیدم ماشین خودم نیست.»


 به خدا حیفه توی این مملکت بمونی، کسی قدر تو رو نمی‌دونه، اگه بری هند اونجا تو رو می‌پرستن!
 ندیدم بهاری محبت ز یاری دلم غرق خون شد عجب روزگاری


چیزیست شبیه یک حباب . . .

عشق ، آبادیه زیبایی در سراب فاصله ، با آرزو های ما چه کرد ؟

 کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد !!!


یه سنگ کافیست برای شکستن یه شیشه! یه جمله کافیست برای شکستن یه قلب! یه ثانیه کافیست برای عاشق شدن! یه دوست مثل تو کافیست برای تمام زندگی


 اگه یک روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنش چشمات رو ببند و اون لحظه ای که اون کنارت نباشه رو به خاطر بیار اگه چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی و هنوز دوستش داری


 کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش نه آفتاب چون هر دوشون مهمون زود گذرند پس براش آسمون باش که همیشه بالا سرش باشی


 ای کاش به دل کسی پا نمی ذاشتیم و کسی به دلمون پا نمی ذاشت ... ای کاش اگه کسی به دلمون پا گذاشت دیگه دلمون رو تنها نمی ذاشت ... ای کاش اگه یه روز دلمون رو تنها گذاشت رد پاشو روی دلمون جا نمی ذاشت


 وقتی عشق نباشد ، آدمها آشنا نیستند ،  وچهره ها مثل نمایشگاهی از عکس ، و حرف ها مثل صدای به هم خوردن سنگ است


اگر صد سال پس از مرگم قبرم را بشکافی و هنوز قلبم وجود داشته باشدخواهی دید که روی آن نوشته شده است فقط تو را دوست دارم


 بگذار هر روز ، رویایی باشد باور کردنی ، بگذار هر روز عشقی باشد دچارشدنی ، بگذار هر روز بهانه ای باشد حیات بخشیدنی



روی دیوار مقابل پنجره‌ات قلبی کشیدم زیبا ، تا ارزش عشق همیشه در خاطرت باشد ، امروز کسی را دیدم که روی قلبم می‌نوشت : زباله‌هایتان را در این محل نگذارید !


 می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم


 خدا میدونه که من : فقط تو رو دوست دارم , خدا میدونه که تو تنها عشق منی ! خدا میدونه که فقط تو رو می پرستم ! خدا میدونه که من این اس ام اس رو تا حالا واسه چند نفر فرستادم


 وقتی از همه چی خسته شدی وقتی حس می کنی همه درها به روت بسته شده وقتی دلت پر از غم و غصه ست تا جایی که می تونی دستات رو به طرف آسمون بلند کن و با تمام توان بزن تو سرت !!!


 برای مردن ، افتادن از هیچ ارتفاعی لازم نیست ..... فقط کافیست از چشم تو بیافتم


 رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی....


 زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست و دلم بس تنگ است . بی خیالی سپر هر درد است . باز هم می خندم ، آن قدر می خندم که غم از روی رود


خوب من... عشق در هیچ روزی جز همه روز تجلی پیدا نمی کند پس مبارک باد بر من تجلی نام تو در قلب عاشقم...


یه مرده میره بالای پل عابر پیاده ، میگه : من خر... من نفهم... ولی شما اینجا رودخونه میبینین که پل زدین !


 هزار شاخه گل رز... یه بغل پیچک سبز... یه سبد سیب و انار... می سپارم به تو من... ببر سر چهار راه بفروش... نصف سودش مال من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد