دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

ایرانی مهد تمدن یا سرزمین فنا؟

سلام 

بعضی وقتا میخوای سر به زندگی خودت فرو ببری و کاری به مسائل روزمره نداشته باشی اما نمیشه و باید زبان رو به دل واگذاری تا حرفاش رو بزنه از سیاست دور میشیم سری به تاریخ کهن میزنی تا ایران باستان رو بشناسی به هرکجای تاریخ سرکی میکشی تا به قول معروف گافی بگیری تا شاید دل پرخونت رو راضی کنی که شاید بشه الان هم زندگی کرد اما نمیشه امروز تو خیابون رد میشدم دختر و پسری رو باهم دیدم که نگاه همه به اونا بود البته نه به خاطر جلف یا حرکاتشون یا نداشتن حجاب بلکه به خاطر لگد و مشت های که به این نوجوان ۲۴ ساله میخورد که چرا با دختر راه میرفتی همه ناراحت بودن شاید احساساتی های مثل من هم بغض و اشک هایی که نم نم سرازیر میشدن جرم چی هست؟چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟فرق بین انسان و حیوان چی هست؟این روزا سعی میکنن حیوان هم با حرف تربیت کنن اما با ضربه های وحشتناک  حرمت انسان رو میشکوندن یه غریب اما اسنان بود و درک کرد باید به کمک یه انسان دیگه بره رفت و اعلام کرد بابای این پسر هست و به هر ترتیب ممکن نجات داد اما چی رو برگردوند؟حرمت که شکسته شد غرور این پسر به باد دادن دیدن قضاوت کردن حکم دادن در ملا عام..... 

این چه قانون نانوشته ای هست که نوشتن و اجرا کردن خدایا حرمت تورو میشکنن این ادم های به ظاهر دین پرست کجای دین تو این نوشته شده؟این منطق کیه؟چرا همه چی رو باید از انسان ها گرفت و به جاش استرس زندگی بهشون هدیه داد.افسردگی که در سنین بالا شاید متوجه ادم ها میشد این روزا به سنین کمتر از ۱۵ سال دادن کجای این زندگی جایی برای پرستیدن خدا میمونه؟من نیدم از بی بند باری حمایت کنم من امدم از ازدای مثبت حمایت کنم من امدم از سابقه ۲۵۰۰ ساله حمایت کنم  من امدم از کسی حمایت کنم که اهورامزدا رو زمانی به ما هدیه داد که درک بودن خدا برای همه جهانیان سخت که نه غیرقابل توصیف بود امدم از کسی طرفداری کنم که بین زن و مرد تفاوت ندید همه چی رو یکسان دید خدایا این دوگانگی رو از بین ببر خدایا تو با به وجود اوردن انسان به خودت تبریک گفتی اما حرمتش رو به راحتی میشکنن خدایا تو جان دادی اما به راحتی میگیرن گفتی تولد هر ادم و مرگش رو تو رقم میزنی اما دیگه این جور نیست مرگش رو به راحتی رقم میزنن حرف بزنی درست براحتی مسدود کردن وبلاگ عمرت رو مسدود میکنن همه ی ما فیلتر شدیم اگر حرف بزنی کفر هست و عمل بکنی مرتد  

خدایا من از دین فراری نشدم من میخواهم حقم رو با دین بگیرم من از نژاد پرستی خسته شدم من از تفاوت بین زن و مرد خسته شدم دنیا رنگ خیانت گرفته نامردی مد شده مردی دموده حرمت شکسته شده دیگه برنمیگرده تهمت های که میزنن غیر قابل تحمل شده یه روزی کشور هایی رو به رسمیت نمیشناخیتم اما الان دارن سرنوشت دین مارو رقم میزنن اونم خیلی عجیب ایران رو مهد تمدن میدونستن افتخار هرکشور این بود که با ایران در ارتباط باشه اما الان ایرانی رو به عنوان انسان قبول ندارن همه پیشرفت کردن ما پسرفت 

نهایت فکر جوان ایرانی زاغ زدن دختر همسایه و روابط با استرس پنهانی  

بیشتر حرف زدن من ارزشی نداره هیچ ارزشی نداره فقط باید گفت تا شاید روزی ایرانی صنعتی و رو به جلو داشته باشیم و به جای صادرات نوعی از جنسیت ادمی صادرات الکترونیک داشته باشیم  

فرهنگ                        ایرانی                       کجایی؟ 

غیرت                          ایرانی                       کجایی؟ 

از رنگ بازی خسته شدیم ما ایرانی میخواهیم ازاد بی استرس با هیچ   کس مشکل نداریم 

                                درد دل یه خسته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد