دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

خیلی عجیبه؟

دقت کردین به اینکه دخترا میگن پسرا از عشق چیزی نمیدونن و پسرا میگن دخترا من خیلی دقت کردم به نتیجه رسیدم اره من نمیخوام طرف کسیو بگیرم من بیطرف اما هر دو ما جنس متاسفانه ادعا داریم در صورتی که هیچی از عشق نمی دونیم چون هوس چشم و گوش مارو بسته

نظر لیلا رو میشنویم : من سامان را خیلی دوست داشتم تا زمانی که بین ما زنا پیش نیمده بود ما از حد خودمون خیلی جلوتر رفتیم به جایی که سه بار بین ما صورت میگرفت از سامان دیگه حالم هم میخورد از بدنش نفرت داشتم و اونم از من حالا نسبت به هیچکس احساسی ندارم و فقط پول واسم مهمه من از همه پسرا بدم میاد و هر روز با یکی و هر روز هم میگم من دوست دارم اما در صورتی که واسم کوچکترین ارزشی نداره. ارشیا مرسی از اینکه حرفای منو زدی به وبلاگ خواستم ضمیمه حرفات کنی که هوس نه عشق

ارشیا جون مرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد