دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

عشق بازیچه دست ....

به همسرت نیکی کن . اگر همسر نداری به دوست دخترت نیکی کن . اگر دوست دختر نداری یکی پیدا کن . اگر پیدا نکردی تلاش کن . اگر تلاشت نتیجه نداد خاک بر سرت کنن بی عرضه بی خاصیت

دلیل شکست ما در عشق چیه؟

همه ما در عشق شکست خوردیم مطمئنا به نظر شما باید چیکار کرد واقعا روزگار مقصره یا بخت و اقبال؟

نه حتی اگر بازیگر خوبی هم باشی شاید شکست نخوری اما شکست دادی من حاضرم شکست بخورم اما کسی  را شکست ندم چون اونوقت بازنده حقیقی هستم

اولین بار که عاشق شدم منو بی دلیل رها کرد دومین بار منو بی دلیل رها کرد سومین بار تکرار کرد و تجربه منو در شکست کامل کرد دیگه عاشق چهارمی نشدم و بعد از مدتی بی دلیل ترکش کردم از ترس اینکه ان منو ترک کنه میدونی کجای کار جالب بود اره همونی بود که مدتها به دنبالش بودم اما ندونستم و شاید نفر اول تا سومش بودم میدونی چی شد اونم با بعدیا همین کارو کرد حالا شما به گذشته برگردید به ببیند حق با منه یا نه؟ به همین دلیله که همه دل همو میشکنند بیاین چشم بسته عاشق نشیم مثلا بعضی از عاشقیها را ببینید سوال کنید دلیل دوست داشتن اولیه به طرفش چی بوده؟ میبینید که از خنده یا از طرز صحبت کردن یا طرز لباس پوشیدن طرفش خوشش امده اما دریغ از اینکه یه روزی واسش تکراری میشه ییاین اگر یکبار عاشق میشیم همیشه با خاطره خوب یاد کنیم و چهره ماندگار از ان داشته باشیم

این روزا دخترا زود رفیق میشن و پسرا با هر که دیدن میگن به این باشیم واسه تنها نباشیم تا کیس مورد نظر پیدا بشه .اگر یه کم دردسر میکشیدیم هر دو طرف اینجور نمیشد وقتی کسی را پیدا میکردیم با چهار چشم مراقبت میکردیم از دستش ندیم .

نظر بدین منو آگاه کنید همه اعتقادات منه منم به انسانم و مطمئنا انسان هم اشتباه میکنه شما هم نظر بدین تا جمع بندی کنیم

عشق مقدسه فراموش نکنید با مقدسات چطور رفتار کنیم

ارشیا

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا پنج‌شنبه 12 مهر 1386 ساعت 02:48

تو عشق و هوس رو با هم اشتباه گرفتی مثل خیلی های دیگه چون فاصله عشق و هوس یه تار مو هست خیلی ها این دو رو اشتباه می گیرن مثل تو

سلام شیوا جون
چشم بیشتر دقت میکنم اما همیشه سعی کردم هوس را از خودم دور کنم بازم ممنون
منو بیشتر راهنمایی کن

[ بدون نام ] یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 10:26

فقط میتونم ی چیز بگم کاش تو این دنیا هرکسی سر حرفش می بود من دارم داغون میشم نمیدونم باید چیکار کنم

اره حق با شماست نه اسمی نه ادرسی اما به هر حال خوشحالم بابت نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد