دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

تولدت مبارک

سلام

امروز تولدته اما خودت نیستی همیشه دوست داشتم از خدا بهترین هدیه رو بگیری روز تولدت خوشحالم من رفتم و هدیه خوبی را گرفتی از خدا و خدا یکی دیگر رو بهت داد تا امسال بهترین هدیه رو داشته باشی هیچ نمیدانستم انقدر حسودم که نتوانم حتی تجسم کنم الان با اون چه ساعت هایی را داری اما دل بهترین روز ها را از خدا طلب میکند برای تو .

همه سختی ها مال من دل های شاد همه مال تو

دستانم به کیبورد نمیروند تمامی فکر هایم الان به این فکر میکند که دستانتان در دست هم سهم من حسرت و انده .دیگر وقتی برای گله و رونمایی خیانت های که به هم کردیم نداریم فقط ارزوی بهترین ها

تولدت مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
طناز دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 15:49

تولدت مبارک با تآخیر .ازینکه یه بهار دیگه از خدا هدیه گرفتی بخودت ببال. مسیحا . مهربون باش. همیشه بخندی

سلام ممنون تولد من نبود تولد وبلاگ بود طناز جان بهرحال ممنونم ازت

طناز چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 10:55

حرفی ندارم
فقط میام که بدونی هستم
شادباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد