دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

آیینه ی انتظار تو غروب آدینه درقلب خسته من است

آیینه ی انتظار تو غروب آدینه درقلب خسته من است

بر بال هر کرانه ی عشقت نظر کنی نقشی،

ز بیکرانه ی من ودل شکسته من است

خورسند مباش زبازی فلک که در معراج

هزار دخیل عشق به انتظار من و بال بسته من است

نظرات 1 + ارسال نظر
ما ۴نفر شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 05:42

سلام دیونه عاشق شدی؟شعر وعکس خوشکل میزنی کلی حال کردیم هنوز دوست داریم خیلی باهالی بای
در ضمن تنبل زود زود اپ کن طرفدار داری ناسلامتی

سلام بر ۴ دخمل عاشق
خوبین چه خبر کم پیدا؟چشم زود زود اپ میکنم ارزوی سلامتی برای شما۴نفر درساتون هم خوب بخونین ممون از نظرات شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد