دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

گلایه

با سلام

من خیلی وقت نیمدم و الان که امدم نظرات جالبی داشتم دوست دارم کپی کنم اما نکردم بهرحال دوستان که منو مورد عنایت خودتون قرار دادبن باید میدین که مطالب به دو اسم ثبت میشن مسیحا که ایدی منه و خانم شیوا که هیچ اطلاعی از ایشون ندارم اما اگر بین دوستی و خانم شیوا اتفاقاتی افتاده که تظراتی که براشون میفرستادین خیلی دور از مردی هست چون صرفا جهت مخ زنی که اصلا به من مربوط نیست خوب هر اتفاقی هم افتاده بازتاب رفتار خودت بوده دوست عزیز

اما چیزی که مشخصه من برگشتم به وبلاگم و حاما دوباره مطلب میزنم اینجا هرچند مخاطب نداشته باشه

رفتار هیچ کسی به من مربوط نیست امیدوارم خانم شیوا هم هرجا هست موفق باشن 

اگر هم چیزی میدونید به من بگین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد