دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

خوب ترین جاﮮ جهان

 



فرقـے نمـے کند !!

بگویم و بدانـے !

یا ... 

 نگویم و بدانـے . . .!  

فاصله دورت نمی کند . . .!!! 

 در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ . . .! 

جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.

دلــــــــــــــم . . . !!! 
نظرات 4 + ارسال نظر
hellgirl جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 20:17 http://2khmaljahanami.blogfa.com

__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
,.-~*آپــــــــــــــــم
تشریف بیارید
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.

سارا شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 16:41 http://...sarasss.blogfa.com

سلام مسیحای عزیز

نمی دونم منو هوز یادته یا نه

ولی من که هیشکیو فراموش نکردم

اگه با یار بودن خطات و من گناهکار دوست دارم گناهگ را و خطا کار بودن را

البته عین این ننوشته بودی ها ولی من اینجوری نوشتم چون خودم قبلا یه چیزی شبیه این نوشته بودم


آپ آخرتم خوندم قشنگ بود




منم بعد مدتها قفل سنگین سکوتم شکست....


دوست داشتی بیا

سلام سارا جان ادرس وبلاگت اشتباه نوشتی هر کار کردم بیام نتونستم خوشحالم سری بهم زدی

راحله دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 22:14 http://www.rahelehhhh.blogfa.com

سلام...من اپ کردم یه سربیا...راستی لینک شدی...اگه خواستی منو بیهمتا لینک کن

f... دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 22:40 http://yekroozbadazoo.blogsky.com

shoma ham link shodi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد