دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

دل بستن به موجوداتی که از عشق چیزی نمیفهمند

همه برایم دست تکان دادن اما کم بود دستانی که تکانم دادن

خدایا من امده ام

تنها توی اتاق سرگردونی هایم زانویی را در بغل  اغوشی را به انتظار نشستم

زانویی از جنس خاکی و آغوشی به رنگ اسمان را طلب میکنم

تفاوت ها روح را ازار میدهتد محبت ها رنگشون تیره شده اند

به راستی اسمان به کدامین سمت رفته؟

میخواهم با اسمان یکی شوم از خاکی های  جدا شوم

میروم تا خدا رو ببینم خدایا کجایی؟

هر چی میایم نیستی انگار که حکم استفایت را روی میز گذاشتی و رفتی در گوشه ایی به انتظار که شاید زمین هم آبی شود

خدایا گل برایت اوردم اما قرمزیش را به فقر فروخته

اگر هنوز دلت به رنگ شقایق های مهربانی ست گلم را بپذیر

خدایا گرسنگی عشق سرزمین خاکی را به سلطه در اورد و هنوز خاکی ها شب را روز میکنند و روز را شب بهر تکه نانی از جنس اردهایی که به دست سنگ اسیابانان پیر که رنگ زردی گندم را به یغما بردن

اتاق من جهنمی است که سرمای قطب شمال را خریداری کرده اینجا نیا سرما میخوری

میخواهم به جهنم تو بیایم چون که میدانم جهنم تو که ترساندن منو  گرمایش بارها از محبت خاکی بهتر است  و نمیسوزاند تن مرا

خدایا دستت رو به من بده میخواهم با تو به گردش بروم من تورا خوشحال میکنم و من به تو هدیه میدهم بر خلاف همه ی خاکی ها

نیامدم از تو چیزی بگیرم این بار امدم تورا با خود به سرزمین عشق ببرم به پاس همه ی محبت های تو که من ندیدم

                                                خدایا من امدم

نظرات 7 + ارسال نظر
شیدا پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 13:36 http://mlosak.blogsky.com/


سلام به همکار عزیز که بشدت سایه سنگین کم لطف و کم پیدا شده!!!!.
خوبی مسیحا جان؟
بدون اذیت های ما خوش میگذره؟!
مثل همیشه عاااااااااااااااااالی بود.
خیلی ملموس بود و صادقانه.
به دلم واقعا نشست.
لطف کردی عزیزم.
شاد بشی گلم.

شیدا پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 13:37

؛؛ خصوصی ؛؛
راستی استعفا : ع : رو جا انداختی.

شرمنده جسارت نشه

اوووو جدی؟ دیگه دیر گفتی همه خوندن فهمیدن ما نم زده سوادیم
عزیزی خانم شیدا

tannaz شنبه 26 آذر 1390 ساعت 11:25

slm .gahi peyda shodan dar gerooe gom shodan ast .rastesh manam jadidan daram be in fek mikonam ke biama inke hey az khoda chizi bekham yekamam man behesh eshgh bedam .ba zire pa gozashtane gonaham vasvaseham niazaye gheire oosoolim ..... ama faramoosh nakon ooni ke too ghalbam miad biroon raftanesh mahalo gheyre momkene ... esmesh sedash khandehash mehraboniash mohabbatasho hata talkhihash hamishe too fekro zehnam mimoone va ghalbesh to ghalbam ... moozike vebloget ashkamo sarazir mikone. harvaght .. harvaght too ghalbet mordam avazesh kon . mehraboon bash

مرسی از نظرت خیلی جالب بود خیلی
امیدوارم اون که تو قلبته همیشه باشه ممنون از تو

hellgirl(نانا) دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 22:44 http://2khmaljahanami.blogfa.com

salam
na baba oumadi?
bebin masiha to k miduni man divunam yeho sag misham pachato migiramaaaaaaaa
havaye khodeto dashte bash beres b hamuna k doretan barat behtare ba ma ravaniam kari nadashte bahs

تنها پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 00:05

دوست دارم

منم دوست دارم

مریم شنبه 3 دی 1390 ساعت 11:22

سلام.قشنگ بود ولی کاش بجای اینکه تواتاقت زانوی غم بغل بگیری بلند شی وضو بگیری وبجای اینکه هیصداش کنی جلوش سجده کنی وبه زبونی که خودش دوست داری باهاش حرف بزنی
هرچندبه قول خودت بحث منوتو راجع به خدا آخرش دلخوریه
به هرحال قشنگ بود

مرسی مریم جان نظرت هم جالب بود ممنون

niloofarane جمعه 9 دی 1390 ساعت 03:03

عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود
مثل همیشه

سلام ممنون از لطف تو عزیزی خوشحالم کردی یه تک پا امدی اینور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد